FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

O SCHUMI ΕΧΕΙ ΓΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΛΙΑ;

Ο 18χρόνος πιλότος, «σέρνει» πίσω του την φήμη του πατέρα του, Μίχαελ, ενός από τους καλύτερους οδηγούς που έχουν περάσει από τη Formula 1 και σίγουρα του πιο επιτυχημένου πιλότου στην ιστορία της. Ο Μικ από τον Απρίλη θα τρέχει για λογαριασμό της ιταλικής ομάδας Prema στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Formula 3. Δεδομένου ότι οι μεγάλες ομάδες τις F1 «ρίχνουν ματιές» στο συγκεκριμένο θεσμό, αλλά και ότι οι ίδιες στέλνουν πιτσιρικάδες… αυριανούς πρωταθλητές στα μικρά πρωταθλήματα για να ψηθούν, δεν αποκλείεται να έχουμε σύντομα έναν ακόμα Σουμάχερ στην Formula 1.
 Ο νεαρός Γερμανός θέλει να γίνει ένας ακόμα πιλότος δεύτερης γενιάς που όχι απλά θα περάσει από την Formula 1, αλλά ονειρεύεται τον παγκόσμιο τίτλο. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην γερμανική τηλεόραση δήλωσε για τον επτάκις πρωταθλητή: «Το πρότυπό μου είναι ο πατέρας μου, γιατί απλά είναι ο καλύτερος. Είναι το είδωλο μου». Για τους στόχους που θέλει να πετύχει, ως γνήσιος γόνος του Μίχαελ, βάζει ψηλά τον πήχη: «Στόχος μου είναι να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 σαν τον πατέρα μου. Η επιθυμία αυτή δεν είναι ασυνήθιστη για έναν νεαρό πιλότο, αλλά ποιος ξέρε, θα δούμε τι θα γίνει στο μέλλον». Πλέον, μένει να δούμε εάν ο μικρός Σουμάχερ, έχει πάρει κάτι από το ταλέντο του πατέρα του ή αν θα είναι άλλος ένας από τους πολλούς που λύγισαν υπό το βάρος του ονόματος, που κληρονόμησαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια