FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 23 Ιουλίου 2022

Formula 1: O Φερστάπεν υποστήριξε την παραμονή του Πέρεζ


 Μόνο χαρούμενος ήταν ο Μαξ Φερστάπεν με την παραμονή του Σέρχιο Πέρεζ στη Red Bull Racing, μία απόφαση που στήριξε δίχως δεύτερη σκέψη.

Το 2021 η Red Bull Racing αποφάσισε να προβεί σε μία ασυνήθιστη κίνηση, υπογράφοντας συμβόλαιο με οδηγό που δεν ήταν μέλος της ακαδημίας της. Πράγμα που συνέβη για πρώτη φορά από το 2007. Ο Σέρχιο Πέρεζ μετακόμισε στην αυστριακή ομάδα από τη Racing Point (νυν Aston Martin) και δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν έχει καταφέρει να δείξει δείγματα της ταχύτητάς του. Μάλιστα βοήθησε σημαντικά στην κατάκτηση του τίτλου του 2021 από τον Ολλανδό.

Μετά το Grand Prix του Μονακό, η Red Bull Racing ανακοίνωσε πως ο Σέρχιο Πέρεζ ανανέωσε με την ομάδα για τα επόμενα δύο χρόνια. Από τη μεριά του, ο Φερστάπεν θέλησε να μιλήσει για την επέκταση της συνεργασίας της ομάδας με τον Μεξικανό, που τον βρήκε απόλυτα σύμφωνο.

«Πιστεύω πως ήταν μία λογική κίνηση να δώσουν στον Τσέκο ένα νέο συμβόλαιο. Είναι σημαντικό και για τα δύο μονοθέσια να σκοράρουν πολλούς βαθμούς και αυτό κάνουμε προς το παρόν. Είναι πολύ ωραίο να δουλεύω μαζί του. Το διασκεδάζουμε εντός κι εκτός πίστας και αυτό είναι επίσης πολύ σημαντικό για την ομάδα. Δεν υπάρχουν στιγμές έντασης. Φυσικά και οι δυο μας προσπαθούμε να κερδίσουμε αγώνες, αλλά στην τελική πάντα πρέπει να δουλεύουμε μαζί ως ομάδα. Αυτό πάει πολύ καλά και γι’ αυτό μένει στην ομάδα. Πάντα γνώριζα πως είναι ένας γρήγορος οδηγός και δεν σοκαρίστηκα από τις επιδόσεις του. Γνώριζα τι μπορούσε να κάνει», ανέφερε ο Ολλανδός στο racingnews365.com.

Σέρχιο Πέρεζ

Ο 24χρονος πλέον Φερστάπεν παραδέχεται πως δεν έχει αλλάξει ο τρόπος που λειτουργεί εντός της ομάδας και πολλές φορές ακολουθεί τις δικές του τακτικές: «Από τη δεύτερη σεζόν μου στη Formula 1 δουλεύω με τον δικό μου τρόπο. Φυσικά τώρα ξέρω την ομάδα καλύτερα και έχω περισσότερη εμπειρία. Δουλεύω στο δικό μου set-up στο μονοθέσιο με βάση την αίσθησή και την εμπειρία μου, μαζί με τους μηχανικούς μου. Κοιτάω τον εαυτό μου και περνάω πολύ χρόνο στον προσομοιωτή. Προσπαθώ μετά να δουλέψω με τους μηχανικούς μου για να βρω την κατάλληλη ισορροπία».

Μετά το πρώτο μισό της φετινής σεζόν της Formula 1, o Φερστάπεν έχει διαφορά 38 βαθμών από τον Σαρλ Λεκλέρ στο πρωτάθλημα οδηγών. Επόμενος σταθμός είναι το Grand Prix Γαλλίας, αυτή την Κυριακή, 24 Ιουλίου.

Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια