FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

O BUTTON KAI H MCLAREN TO NEO 2017

Αβέβαιο παραμένει το μέλλον του Τζένσον Μπάτον, καθώς δεν έχει ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη McLaren, ενώ δεν έχει έρθει σε συμφωνία με κάποια άλλη ομάδα, αν και... ακούγεται για τη Williams. Ο Βρετανός τόνισε ότι θα έχει συζητήσεις με την ομάδα του Γουόκινγκ τον Σεπτέμβριο, τη στιγμή που δήλωσε έτοιμος να αποσυρθεί από τη Formula1, αν δεν υπάρξει κάποια άλλη επιλογή.

«Δεν έχω μιλήσει ακόμα με την ομάδα. Τον Σεπτέμβριο θα καθίσουμε κάτω και θα αποφασίσουμε αν θέλουμε να αγωνιζόμαστε στη Formula1 ή αν με θέλουν να τρέχω στη Formula1. Αν δεν τρέχω στην F1 την επόμενη χρονιά, δεν ξέρω πού θα είμαι. Θα διασκεδάσω λίγο.

Έχω ζήσει όλη τη ζωή μου με πρόγραμμα και ξαφνικά δε θα ζω έτσι, που θα είναι η πρώτη φορά μου στα 18 χρόνια ως ενήλικας, κάτι που θα είναι πραγματικά συναρπαστικό, όποτε κι αν συμβεί», είπε, αρχικά. Όσο για το τι θα κάνει στη... μετά F1 εποχή, εξέφρασε την επιθυμία του να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και στο Rallycross.

«Από πλευράς αγώνων, θα ήθελα να πάω σε άλλες κατηγορίες στο μέλλον. Θα λάτρευα να είμαι μέρος του WEC. Θα απολάμβανα τη συντροφιά και την προσπάθεια της ομάδας για να αγωνιστώ με αυτοκίνητο για μεγάλη απόσταση. Δεν ξέρω τι πιθανότητες θα υπάρξουν στο μέλλον. Επίσης, θα μου άρεσε να τρέξω στο Rallycross, κάτι που έκανε και ο μπαμπάς μου.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που θα λάτρευα να κάνω. Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές, όχι μόνο στα μηχανοκίνητα σπορ, αλλά και σε άλλα αθλήματα, στη ζωή». Πάντως, να σημειώσουμε ότι και να συνεχίσει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού δε θα μείνει για πολύ ακόμα, καθώς είναι 36 ετών και τα... ψωμιά του στην F1 σιγά-σιγά τελειώνουν. Τέλος, να τονίσουμε ότι ο Μπάτον είναι από τους λίγους που έχουν μείνει από την... παλιά φουρνιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια