FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

ALFA ROMEO 4C SPIDER: ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Alfa Romeo 4C Spider: Ανοιχτή πρόκληση
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Φωτογραφίες:
Η νέα Alfa Romeo 4C Spider του 2015 προσφέρει επιδόσεις αγωνιστικού επιπέδου, προηγμένη τεχνολογία, γοητευτικό ιταλικό στιλ και την ελευθερία που προσφέρει το ανοιχτό αμάξωμα.
Προσθέτοντας μια ακόμα σελίδα στη θρυλική αγωνιστική ιστορία της Alfa Romeo και στην συναρπαστική εμπειρία των ανοιχτών αυτοκινήτων, η νέα Alfa Romeo 4C Spider του 2015 κάνει το ντεμπούτο της με το ανοιχτό αμάξωμα που προσφέρει πανοραμική θέα, συνδυασμένο με τον καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα της βραβευμένης 4C Coupe: κατασκευασμένη στη Modena, με πρωτοποριακό και λειτουργικό ιταλικό ντιζάιν, κορυφαίο τεχνολογικά «μονοκόκ» πλαίσιο από ανθρακονήματα, εμπνευσμένο από τη Formula 1, που επιτρέπει έναν απίστευτο λόγο βάρους/ισχύος. Επίσης, προηγμένες τεχνολογικές λύσεις που συμπεριλαμβάνουν τον αλουμινένιο κινητήρα 1750 Turbo με άμεσο ψεκασμό, διπλό intercooler και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο οποίος επιτρέπει επιδόσεις επιπέδου supercar.

Η 4C και η κληρονομιά της Alfa Romeo

Το όνομα της Alfa Romeo 4C Spider υπενθυμίζει τη μεγάλη σπορ παράδοση της μάρκας: τα ακρωνύμια 8C και 6C στις δεκαετίες των 1930s και 1940s ήταν διακριτικά αυτοκινήτων – αγωνιστικών και εκδόσεων δρόμου – που χρησιμοποιούσαν δυνατούς 8κύλινδρους και 6κύλινδρους κινητήρες. Όπως και για τη βραβευμένη 4C Coupe, στόχος της νέας 4C Spider του 2015 είναι μια επιστροφή των «σπουδαίων Alfa Romeo», συνεχίζοντας αυτήν την παράδοση με τον καινοτόμο αλουμινένιο τετρακύλινδρο κινητήρα 1750 Turbo με άμεσο ψεκασμό και διπλό intercooler, που αποδίδει την εντυπωσιακή ισχύ των 136 ίππων ανά λίτρο.

Η 4C Spider προέρχεται από μία οικογενειακή παράδοση που συμπεριλαμβάνει μερικά ειδικά κατασκευασμένα μοντέλα επιδόσεων τα οποία συνδυάζουν μικρό βάρος και επιδόσεις με το ακαταμάχητο στιλ της Alfa Romeo: την αλουμινένια 8C 2900 B Touring (1938), τη 1900 C52 «Disco Volante» (1952) που ξεπερνούσε τα 230 χλμ./ώρα και πάνω απ' όλα τη θρυλική 33 Stradale του 1967, με το σωληνωτό σασί από κράμα χάλυβα και μαγνησίου και τον κινητήρα στο κέντρο.

Πρωτοποριακό και ελκυστικό ιταλικό ντιζάιν

Εμπνευσμένη από την 33 Stradale, η Alfa Romeo 4C Spider χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με τον κινητήρα στο κέντρο όπως αυτό το θρυλικό αυτοκίνητο και ακολουθεί την ίδια παράδοση του χαμηλού βάρους, με τις επιφάνειες από ανθρακονήματα να σχηματίζουν ένα ελκυστικό ιταλικό σχέδιο.

Το πίσω μέρος περικλείει την παλλόμενη καρδιά του αυτοκινήτου, τα μηχανικά μέρη και τον κινητήρα, υποστηρίζεται από στρογγυλά πίσω φώτα LED και χαρακτηρίζεται από δύο μυώδη «φτερά», που ενσωματώνουν όμορφα τους πλευρικούς αεραγωγούς, αναγκαίους για την ψύξη του κινητήρα. Από κάτω, δύο εξατμίσεις είναι τοποθετημένες στις γωνίες, τονίζοντας την εικόνα της 4C Spider ως supercar. Αργότερα θα είναι διαθέσιμο κι ένα κεντρικά τοποθετημένο σύστημα εξάτμισης δύο σταδίων Akrapovič, εμπνευσμένο από την 4C Spider Concept.

Εσωτερικό

Το κόκπιτ της 4C Spider είναι εμπνευσμένο από τους αγώνες. Υπάρχουν δύο σπορ δερμάτινα καθίσματα κατασκευασμένα από σύνθετο υλικό, ενώ το δερμάτινο σπορ τιμόνι με paddles αλλαγής ταχυτήτων και τα αλουμινένια πεντάλ τονίζουν το αγωνιστικό πνεύμα της μάρκας. Η χρήση των ανθρακονημάτων για την κατασκευή του εσωτερικού ενισχύει την αίσθηση της μοναδικότητας, της τεχνολογίας και του χαμηλού βάρους. Αντίστοιχου επιπέδου είναι ο εξοπλισμός, με την υψηλής τεχνολογίας έγχρωμη οθόνη 7" παροχής πληροφοριών να προσφέρει την αποτελεσματικότητα της πληροφόρησης που επιτρέπει στον οδηγό να έχει την προσοχή του συγκεντρωμένη στο δρόμο (ή την πίστα). Νέο στη γκάμα της 4C είναι το ηχοσύστημα της Alpine, που προσφέρει ήχο υψηλής ποιότητας και πολλαπλή συνδεσιμότητα.

Κινητήρας στο κέντρο με μοναδικό σετ τεχνολογικών λύσεων

Χάρη στην τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο, τις μικρές διαστάσεις της και την προηγμένη τεχνολογία της, η Alfa Romeo 4C Spider προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, πλευρική επιτάχυνση 1,1 g και επιβράδυνση φρεναρίσματος 1,25 g. Ψάχνοντας για λύσεις μείωσης του βάρους που θα εξασφάλιζαν κορυφαίες επιδόσεις, οι μηχανικοί της Alfa Romeo στράφηκαν προς τη Formula 1 και τα πιο προηγμένα supercars. Το πλαίσιο είναι ένα «μονοκόκ» από ανθρακονήματα, τεχνολογίας "pre-preg" που προέρχεται από τη Formula 1 και ζυγίζει μόνο 65 κιλά. Τα εμπρός και πίσω τμήματα του «σασί» και το πλαίσιο στήριξης του κινητήρα είναι από αλουμίνιο. Για να κρατηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους, χρησιμοποιήθηκε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα για το παρμπρίζ, ενώ ένα αλουμινένιο «ρόλμπαρ» προσφέρει σημεία στήριξης για το πίσω «καπό». Οι μηχανικοί της Alfa Romeo βελτιστοποίησαν ακόμα και το παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα, χρησιμοποιώντας 10% πιο λεπτό γυαλί για τη μείωση του βάρους κατά 15%.
Ο αλουμινένιος κινητήρας 1750 Turbo με άμεσο ψεκασμό, διπλό intercooler και διπλό συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων αποδίδει 237 ίππους ή αλλιώς μια εντυπωσιακή ειδική ισχύ 136 ίππων ανά λίτρο. Ο ψεκασμός υψηλής πίεσης σε ακροφύσια πολλαπλών οπών επιτρέπει ομοιόμορφη κατανομή του καυσίμου, ενώ για τη μείωση των κραδασμών στις υψηλές ταχύτητες ο στροφαλοφόρος έχει 8 αντίβαρα. Η προηγμένη τεχνολογία του υπερσυμπιεστή επιτρέπει τη μεγιστοποίηση της ροπής στις χαμηλές στροφές του κινητήρα, αλλά και τη μείωση της υστέρησης απόκρισης του τούρμπο. το αποτέλεσμα είναι μία ροπή 350 Nm, το 80% της οποίας είναι διαθέσιμο μόλις στις 1.700 στροφές. Ιδανικά συνδυάζονται με τον συγκεκριμένο κινητήρα το ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT και ο επιλογέας Alfa DNA, που μετατρέπουν την 4C Spider σε επέκταση του οδηγού.
 Ο καινοτόμος επιλογέας Alfa DNA, ο οποίος προσφέρει τέσσερις διαφορετικές επιλογές – Dynamic, Natural, All Weather και Race – βελτιώνοντας τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, του ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού Alfa Q2 και του συστήματος ελέγχου ευστάθειας, ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού για τον τρόπο οδήγησης. Η επιλογή Race, σχεδιασμένη για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την οδηγική εμπειρία στις αγωνιστικές πίστες, είναι αυτή που αφήνει τον πλήρη έλεγχο στον οδηγό, απενεργοποιώντας το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και το σύστημα αντισπιναρίσματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια