FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

ΣΑΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟ 2015

Ο Χάμιλτον πρωταθλητής στη Formula1 στο ντεμπούτο των νέων κινητήρων
Σαρωτικές αλλαγές είχαμε στη Formula1 το 2014, καθώς για πρώτη φορά είδαμε τους κινητήρες V6 1,6 λίτρων τούρμπο, αφού αποφασίστηκε να... πεταχτούν οι V8 2,4 λίτρων. Συνάμα χάθηκε ο ήχος που χαρακτήριζε την κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ, ενώ οι αλλαγές στους κανονισμούς ήταν πάρα πολλές.Πάντως, στο τέλος η Mercedes και ο Λιούις Χάμιλτον ήταν αυτοί που πανηγύρισαν. Τα «ασημί βέλη» έπραξαν ό,τι έκανε και η Red Bull τα προηγούμενα χρόνια, καθώς κατέκτησαν... περίπατο τον τίτλο στους κατασκευαστές. Όσο για τους οδηγούς, εκεί υπήρξε λίγο μεγαλύτερο ενδιαφέρον.Ο Χάμιλτον πάλεψε με τον Νίκο Ρόσμπεργκ μέχρι το τέλος, με τον Βρετανό τελικά να κατακτά τον δεύτερο τίτλο στην καριέρα του στερώντας στον Γερμανό τη μοναδική ευκαιρία που είχε μέχρι τώρα να πανηγυρίσει ένα πρωτάθλημα στην F1.Βέβαια, υπήρξαν οι διαμάχες μεταξύ των δύο πιλότων, όμως κατέληξαν με αγκαλιές και συγχαρητήρια, έδειξαν πως είναι αντίπαλοι μόνο στην πίστα και θα συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο και τη νέα χρονιά. Από εκεί και πέρα, η... προσοχή του φιλάθλου κόσμου έπεσε σε συγκεκριμένα πρόσωπα και ομάδες.Αρκετοί ήταν αυτοί που ήθελαν να μάθουν νέα για την κατάσταση της υγείας του Μίκαελ Σουμάχερ, έπειτα από το πολύ σοβαρό ατύχημα που είχε πριν από ένα χρόνο κάνοντας σκι. Επίσης, όσο... πονούσαν τα μάτια τους από αυτά που έβλεπαν οι φαν της Ferrari, συνάμα παρακολουθούσαν και το... λίφτινγκ που έγινε στη Scuderia.Νέος πρόεδρος, νέο αφεντικό, νέοι διευθυντές, νέοι μηχανικοί, με την ελπίδα η όλη... ιστορία να οδηγήσει και πάλι στην κορυφή σε μερικά χρόνια. Ακόμη, δύο πρόσωπα που συγκέντρωσαν πάνω τους τα βλέμματα ήταν οι Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ.Για τον Ισπανό λέγονταν διάφορα μέχρι που ξεκίνησε η φημολογία περί αποχώρησής του από το Μαρανέλο, η οποία ήρθε λίγους μήνες μετά, αφού προτίμησε να επιστρέψει στη McLaren. Για τον Γερμανό ήρθε το τέλος... εποχής με τα χρώματα της Red Bull, με την οποία κατέκτησε τους τέσσερις τίτλους του.Από την αρχή της χρονιάς έγινε μεγάλος... ντόρος για μετακίνησή του στη Ferrari. Σε πρώτο στάδιο οι διαψεύσεις διαδέχονταν η μία την άλλη, ωστόσο όσο περνούσε ο καιρός οι φήμες γίνονταν πιο έντονες και το... γλυκό έδεσε περισσότερο όταν ανακοινώθηκε η αποχώρησή του από τους «κόκκινους ταύρους».Με το... αντίο του Αλόνσο, ήρθε και η ανακοίνωσή του από την πιο ιστορική ομάδα της Formula1. Τέλος, επειδή στη ζωή πάντα υπάρχουν καλές και άσχημες στιγμές, τη χρονιά που φεύγει άπαντες θέλουν να ξεχάσουν το ατύχημα του Ζουλς Μπιανσί στη Σουζούκα, που στάθηκε αιτία για να μπει ο Γάλλος σε τεχνητό κώμα και να παλεύει για τη ζωή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια