FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Φαρδύτερα λάστιχα για να αναζωογονηθεί η F1

Όπως αποκάλυψε το «αδελφό» μας AUTOSPORT, οι τεχνικοί ιθύνοντες της F1 και η FIA συζητούν τρόπους για να γίνουν τα μονοθέσια πιο συναρπαστικά στην όψη και πιο απαιτητικά στην οδήγηση.
Ένας τρόπος που συζητείται είναι η αύξηση του πλάτους των ελαστικών, που θα αυξήσει ανάλογα τηνπρόσφυση και θα επιτρέψει στους οδηγούς να πιέζουν περισσότερο.
Αν και οι συζητήσεις είναι ακόμα σε αρχικό επίπεδο, ο αγωνιστικός υπεύθυνος της Pirelli, Paul Hembery, πιστεύει πως τα φαρδύτερα λάστιχα θα είναι μια καλή λύση.«Συζητήσαμε με τον Charile [Whiting, τον αγωνιστικό διευθυντή της F1] πάνω σ’ αυτό και πάντα λέγαμε ότιείμαστε ανοιχτοί να κάνουμε ό,τι χρειάζεται το σπορ», δήλωσε ο Hembery στο AUTOSPORT.«Φαρδύτερα λάστιχα; Αυτό μας αρέσει. Νομίζω πως όταν βλέπεις εικόνες από τα μονοθέσια του 1970, δεν είναι τόσο ακραία που να θυμίζουν ντράγκστερ, αλλά λες “Ουάου, κοίτα το!”»
«Σήμερα τα λάστιχα είναι μικρά από πολλές απόψεις. Είμαστε ανοιχτοί στη συζήτηση αυτή – απλά θέλουμε να ειδοποιηθούμε εγκαίρως.«Αλλά θα κάνουμε οτιδήποτε χρειάζεται για να κάνουμε το σπορ αυτό που πρέπει να είναι».
Αν και οι ιθύνοντες της F1 εκπίζουν να αρχίσουν τις αλλαγές στα μονοθέσια –όπως την αύξηση της κάθετης δύναμης και την αλλαγή της σχεδίασης του «αμαξώματος» - από του χρόνου, ο Hembery πιστεύει ότι η αλλαγή στα λάστιχα θα μπορεί να γίνει τη μεθεπόμενη χρονιά.
«Για το 2016 θα είναι πάρα πολύ δύσκολο να επιτευχθεί», είπε. «Θα πρέπει να γίνει το 2017.«Υπάρχει επίσης λογική σε αυτό το χρονοδιάγραμμα, διότι το συμβόλαιό μας λήγει στο τέλος του 2016. Οπότε, αν το ανανεώσουμε, θα πρέπει να συνδυαστεί με αυτό».
Τα σημερινά λάστιχα F1 έχουν φάρδος 245mm μπροστά και 325mm πίσω. Ο Hembery πιστεύει πως ένας καλός στόχος είναι η αύξηση του πλάτους των πίσω ελαστικών πάνω από τα 400mm.«Θα μου άρεσαν τα 400mm γιατί ακούγονται καλύτερα. Είναι σαν να έχουμε 1.000PS – κι αυτό θα ήταν τέλειο. Πιστεύω πως το σπορ μας χρειάζεται να επιστρέψουν κάποια μεγάλα νούμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια