FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

Montoya: "Δεν γυριζω με τιποτα στην Formula 1"

ΘΥΜΑΣΤΕ όλοι τον Juan Pablo Montoya ο οποίος αποσύρθηκε εδώ και καιρό για το πρωτάθλημα αυτοκινήτων Nascar και μας ξάφνιασε με μια δήλωσή του σύμφωνα με την οποία απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο να επιστρέψει μελλοντικά κοντά στη Formula 1.
Ο 33άχρονος Κολομβιανός πιλότος που αναζητά την ήρεμη ζωή καθώς απο το 2006 διέκοψε τη συνεργασία του με τη McLaren, έχει δεχθεί προτάσεις από ομάδες της Formula 1 και τις έχει απορρίψει όλες:
"Ακόμη με αναζητούν αλλά τις έχω απορρίψει αυτές τις προτάσεις και όποτε μου ζητούν το τηλέφωνό μου για να επικοινωνήσουν μαζί μου τους τονίζω ότι εάν πρόκειται να συζητήσουμε την επιστροφή μου στη Formula 1 τους ζητάω να μη με ξαναενοχλήσουν διότι δεν ενδιαφέρομαι", υποστήριξε ξεκάθαρα ο Montoya και συμπλήρωσε χαρακτηριστικά ότι : "Είμαι πολύ ευχαριστημένος στα Nascar. Βρίσκομαι στις ΗΠΑ μαζί με την οικογένειά μου και για να είμαι ειλικρινής ούτε πέρασε ποτέ από το μυαλό μου η επιστροφή στη Formula 1. Ακόμη κι αν η McLaren ή η Ferrari μου έκαναν πρόταση αυτή τη στιγμή, δεν θα επέστρεφα". Λέτε να τον θέλουν ακόμα ή κάποιοι απλά τον θυμήθηκαν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια