FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

F1 STR: Ο C.SAINZ JR ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ TORO ROSSO

F1 STR: Ο C.Sainz Jr θα αγωνιστεί για την Toro Rosso
Η Scuderia Toro Rosso ανακοίνωσε ότι ο Carlos Sainz Jr εντάσσεται άμεσα στην ομάδα. Αυτό σημαίνει ότι το line-up των οδηγών της STR για τη σεζόν του 2015 έκλεισε με τον Ισπανό και τον Max Verstappen.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Toro Rosso θα έχει στη σύνθεσή της δύο οδηγούς οι οποίοι δεν έχουν εκκινήσει σε αγώνα F1 ξανά. Ο 20χρονος Ισπανός ακολούθησε την κλασσική διαδρομή στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, για να φτάσει στην Toro Rosso. Κέρδισε τον τίτλο στα καρτ και το πρωτάθλημα Ασίας-Ειρηνικού KF3 το 2008 και δύο χρόνια αργότερα έκανε το ντεμπούτο του στα μονοθέσια της Formula BMW. Ακολούθησαν η Formula Renault 2.0, η British Formula 3 και το GP3 το 2013.
Φέτος ο Sainz έγινε ο νεαρότερος νικητής του World Series του πρωταθλήματος Formula Renault 3.5.
Carlos Sainz jr :
«Είμαι πολύ χαρούμενος που μπήκα στην Scuderia Toro Rosso. Από τότε που ήμουν μέρος του προγράμματος οδηγών της Red Bull Young, αυτός ήταν ο στόχος μου και θέλω να ευχαριστήσω τη Red Bull για την εμπιστοσύνη της σε μένα» είπε ο 20χρονος και πρόσθεσε:
«Είχα μια πολύ επιτυχημένη σεζόν στο World Series της Renault και τώρα ανυπομονώ να δω και τα Grand Prix της Formula 1. Στους επόμενους μήνες θα εργαστώ σκληρά για την προετοιμασία μου, ώστε να είμαι έτοιμος να οδηγήσω για πρώτη φορά στη Χερέθ το επόμενο έτος. Θα είναι ωραίο να κάνω την πρώτη εμφάνιση ως οδηγός της F1 στην πατρίδα μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια