FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

H Μercedes παρουσίασε τον V6 των 1.600 κυβικών με τον οποίο κυριάρχησε στη F1

H Φόρμουλα 1 είναι η κορυφαία έκφραση του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ενώ χωρίς αμφιβολία είναι και η πλέον μυστικοπαθής. Και αυτό γιατί η τεχνολογία που χρησιμοποιείται κυμαίνεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα -και από πλευράς κόστους- και οι ομάδες κάθε άλλο παρά διατεθειμένες είναι να αποκαλύψουν τα μυστικά τους.
Τόσο για τα μονοθέσια τους όσο και για τους κινητήρες τους, από όσους βέβαια τους κατασκευάζουν. Είναι χαρακτηριστικό πως από τον V6 των 1.600 κυβικών της Ferrari δεν υπάρχει ούτε μια επίσημη φωτογραφία.
Αντίθετα από τους Ιταλούς της Scuderia οι Γερμανοί της Mercedes έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες της τελευταίας εκδοχής του δικού τους κινητήρα, με τον οποίο η εταιρεία κατέκτησε το πρωτάθλημα των κατασκευαστών και ο Lewis Hamilton στέφθηκε -για 2η συνεχόμενη σαιζόν και αυτός- Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
Mercedes V6 F1 ENGINE 4
Το υβριδικό σύνολο πρόωσης της Mercedes στη Φόρμουλα 1 με το V6 των 1.600 κυβικών έχει φτάσει τα 900 άλογα. Πηγή: Mercedes
Ο 6κύλινδρος σε V των 1.600 κυβικών έχει φτάσει ήδη τους 900 ίππους, ενώ σημαντικό στοιχείο, που δείχνει τόσο το επίπεδο της εξέλιξής του όσο και το high tech που προναφέραμε είναι το ότι ο βαθμός απόδοσής του με βάση το ενεργειακό περιεχόμενο του καυσίμου του βρίσκεται στο 45%. Ο αρχικός στόχος των μηχανικών της Mercedes ήταν το 40%, ενώ για λόγους σύγκρισης και μόνο αναφέρουμε πως ο αντίστοιχος βαθμός απόδοσης ενός καλού συνόλου βενζίνης παραγωγής είναι της τάξης του 32%. Και πιο κάτω.
Για τη νέα σαιζόν της Φόρμουλα 1 ο κινητήρας που θα κινεί τα μονοθέσια της Mercedesθα έχει εξελιχθεί σε ότι αφορά τη μείωση του βάρους και την αύξηση της ισχύος του, ενώ είναι βέβαιο πως θα μεγαλώσει κι άλλο, έστω και για λίγο, ο βαθμός απόδοσής του. Ενδιαφέρον θα παρουσιάσει βέβαια πως θα κινηθούν και οι άλλοι κατασκευαστές κινητήρων για την F1, η Ferrari που προαναφέραμε, η Renault και η Honda και αν θα προσεγγίσουν ή και θα ξεπεράσουν το γερμανικό V6...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια