FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Παραιτήθηκε αιφνιδίως ο Ron Dennis!

ΕΚΠΛΗΞΗ προκάλεσε η αποχώρηση απο την F1 του 61χρονος Άγγλου ο οποίος έδωσε την θέση του ως «νούμερο ένα» της βρετανικής ομάδας στον Martin Whitmarsh , ο ο ποίος ήταν δίπλα του για πολλά χρόνια και θα αναλάβει τα νέα καθήκοντά του από την 1η Μαρτίου.
«Ήρθε η ώρα να αναλάβει ο Martin. Η απόφαση είναι 100% δική μου. Αυτή η δουλειά είναι μία πρόκληση για εκείνον καθώς οι περισσότερες αποφάσεις τις ημέρες των αγώνων θα είναι πλέον δικές του» επισήμανε μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Dennis.
«Ακόμα έχω μεγάλο πάθος για τη φόρμουλα 1 και θα συμβουλεύω τον αντικαταστάτη μου, όμως οι αποφάσεις θα είναι καθαρά δικές του. Δεν βγαίνω στη σύνταξη, μάλλον συμβαίνει το αντίθετο. Θα είμαι εκτελεστικός διευθυντής στον όμιλο της McLaren και θα έχω αυξημένες ευθύνες και μεγαλύτερο φόρτο εργασίας. Πήρα αυτή την πρωτοβουλία με γνώμονα το τι είναι καλύτερο για την εταιρία» υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο πρώην πλέον επικεφαλής της ομάδας φόρμουλα 1 της McLaren. Μάλλον θα δούμε και άλλες εκπλήξεις φέτος στην Φόρμουλα 1 να μου το θυμηθείτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια