FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

TO GRANDPRIX ME HAMILTON HTAN SOK!

Αποκαλυπτικός ήταν ο Niki Lauda σε συνέντευξή του στο Servus TV μετά τα όσα συνέβησαν στο Grand Prix της Αυστρίας. Ο επίτιμος πρόεδρος της Mercedes AMG Petronas αναφέρθηκε στον Lewis Hamilton, τον οποίο, μάλιστα, δεν δίστασε να χαρακτηρίσει ψεύτη. Αφορμή αποτέλεσαν οι δηλώσεις που είχε κάνει πριν τον αγώνα ο Βρετανός τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής σχετικά με τη σχέση του με τον Nico Rosberg. «
Όλως περιέργως είναι πραγματικά καλή η σχέση μας μέχρι στιγμής. Πραγματικά καλή, παραδόξως. Ειλικρινά δεν το περίμενα. Ίσως είναι η ηλικία. Είναι οικογενειάρχης, έχει παιδί. Ενδεχομένως όλη αυτή η διαδικασία τον έχει ωριμάσει και εγώ από την πλευρά μου έχω μεγαλώσει, έχω ενηλικιωθεί. Ο σεβασμός που έχουμε ο ένας για τον άλλο είναι μεγαλύτερος από ποτέ», είχε δηλώσει μεταξύ άλλων ο 31χρονος πιλότος. «Ο Lewis ψεύδεται, τόσο απλά», ήταν το σχόλιο που έκανε ο Lauda στο Servus TV για να προσθέσει: «Απλά είπε κάτι. Ήθελε να είναι πιο κατευναστικός με σκοπό να έχει την ησυχία του.
Κάνει ό,τι μπορεί. Η μάχη θα γίνεται όλο πιο καυτή όσο ο Nico είναι μπροστά (στη βαθμολογία)». Εξοργισμένος ήταν ο Lewis Hamilton μετά το λάθος που έκανε στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών του Ευρωπαϊκού GP στο Baku, την ώρα που ο ομόσταβλό του Nico Rosberg έπαιρνε την pole position. Ήταν τέτοιος ο εκνευρισμός του, μάλιστα, που ξέσπασε στο δωμάτιό του στο motorhome της ομάδας, όπως αποκάλυψε ο Niki Lauda. «Ήθελα να μπω στο δωμάτιο του Lewis για να συζητήσουμε για το λάθος που έκανε στις κατατακτήριες και τον υποχρέωσε να ξεκινήσει τον αγώνα από τις πίσω θέσεις (10ος), αλλά μου είπε ότι δεν μπορώ να μπω γιατί όπως μου είπε 'θα τα σπάσω όλα'. Προφανώς και θα πληρώσει τις ζημιές που προκάλεσε στις εγκαταστάσεις, δεν μπορεί να συμπεριφέρεται έτσι», είπε χαρακτηριστικά ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του παρελθόντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια