FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

OI DRIVERS EXOYN FORMULA 1 KAI FAST CARS...

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ
ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΤΟΥ VETTEL
Τα δύσκολα είναι εκτός των στενών ορίων αυτής, όπου θα πρέπει να βρουν το κατάλληλο όχημα που θα τους καλύψει μερικώς το κενό που αισθάνονται.
Και επειδή βαριούνται εύκολα, δεν έχουν μόνο ένα αυτοκίνητο στην κατοχή τους, αλλά γεμίζουν ολόκληρα γκαράζ, έτσι για να έχουν επιλογές...Ας δούμε κάποια από τα οχήματα που οδηγούν όταν δεν βρίσκονται στο χώρο εργασίας τους, κάποιοι από τους πιλότους που πρωταγωνιστούν στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ...
Μια ολοκαίνουργια Mercedes-AMG GT R για τον Lewis Hamilton...
...που έχει και μια εντυπωσιακή μωβ Pagani Zonta 760LH...
Στο τιμόνι της Pagani Zonta 760LH.
Για πιο ξεκούραστες καταστάσεις προτιμά τη Mercedes-Maybach...
Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής λατρεύει και τις μοτοσυκλέτες και δη τις MV Agusta...
Ο Fernando Alonso ποζάρει με την Maserati Gran Cabrio του.
Άπειρα αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα χέρια του Jenson Button. Από Rolls Royce...
...μέχρι McLaren P1...
...και 650S...
...αλλά και μια συλλεκτική Mercedes CLK DTM.
Μια Porsche 918 Spyder για τον πιλότο της Force India και νικητή των 24 ωρών του Le Mans με την Porsche το 2015, Nico Hulkenberg...
O Kimi Raikkonen επιλέγει (μεταξύ άλλων) Ferrari F12 Berlinetta.
O Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 διαθέτει επίσης μια Ferrari Enzo, αλλά και μια σειρά από πανάκριβες αποκλειστικές μοτοσυκλέτες που έχει κατασκευάσει η Walz Hardcore...
Εκτός από το 500αράκι Abarth, o Felipe Massa...
...και μια συλλεκτική LaFerrari.
O Daniel Ricciardo απολαμβάνει τις βόλτες του με την Aston Martin Vanquish.
Πιο... οικογενειακή επιλογή για τον Nico Rosberg που οδηγεί μια Mercedes GLE Coupé.
Αφού πήρε την άδεια του πατέρα του, ο Max Verstappen απέκτησε τον Ιούλιο του 2016 μια Porsche 911 GT3 RS.
Max Verstappen - Porsche 911 GT3 RS.

H FORMULA 1 EXEI LOVE FOR SALONIKA CITY

«To όνειρό μας έγινε πραγματικότητα. Είμαστε παγκόσμιοι πρωταθλητές», δηλώνουν με ενθουσιασμό οι πέντε μαθητές από τη Θεσσαλονίκη που κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στον παγκόσμιο διαγωνισμό σχεδιασμού μικρών μοντέλων αγωνιστικών αυτοκινήτων Formula 1, που διεξήχθη στο Austin του Τέξας. Οι μαθητές Κυριάκος Θεοφανίδης, Χαράλαμπος Κάλφας, Βασιλεία Νταβή, Στέλιος Μαυρομάτης και Αγγελική Σαμαρά, αποτελούν τους "Infinite Racing", την ομάδα που κυριάρχησε ανάμεσα σε 39 ομάδες από 23 χώρες, συγκεντρώνοντας συνολικά 852,3 βαθμούς έναντι 837,8 της δεύτερης ομάδας από την Αυστραλία και 770,5 της τρίτης από τη Γερμανία. Από εδώ και πέρα, οι μαθητές των εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη αναμένεται να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον των μεγάλων και πολυάριθμων τεχνικών επιτελείων της F1.
Η «Infinite Racing» παρουσίασε στο Τέξας τρία μοντέλα τα οποία κόστισαν συνολικά 7.500 ευρώ. Το μικρό μοντέλο της F1 έχει μήκος 18 εκατοστών και κινείται με ταχύτητα 20 μέτρα το δευτερόλεπτο. Την κίνησή του ωθεί η δύναμη που παράγει μία αμπούλα πεπιεσμένου διοξειδίου άνθρακα.
Τρία Βραβεία για τους μαθητές από τη Θεσσαλονίκη Η Ελληνική ομάδα κέρδισε συνολικά τρία βραβεία, το Pressure Challenge Award, το Knockout Competition Award και το Team Website Award ενώ ήταν στην τελική τριάδα και στα Enterprise Portofolio Award και Best Engineered Car Award. Και δεύτερη νίκη για την Ελλάδα Στην τελική δεκάδα βρέθηκε και η 2η Ελληνική συμμετοχή, η Aeolus Racing που ολοκλήρωσε την προσπάθεια της στην 7η θέση.

TO TELEIO PIT STOP ME FORMULA 1

Η Red Bull ήταν η πρώτη ομάδα της Formula 1, που κατάφερε να ολοκληρώσει ένα πιτ στοπ σε χρόνο κάτω των δύο δευτερολέπτων. Οι Αυστριακοί δημιούργησαν σχολή και μετά το ρεκόρ τους, που πέτυχαν το 2013, τους μιμήθηκαν και άλλες ομάδες με ανάλογους χρόνους. Ωστόσο δεν πρόκειται για μία απλή υπόθεση, αλλά για το προϊόν σκληρής, ομαδικής δουλειάς με εκατοντάδες ώρες προπόνησης και προετοιμασίας. Λογικό βέβαια, καθώς η επιτυχία ή η αποτυχία ενός πιτ στοπ έχει κρίνει αγώνες, ακόμη και ολόκληρα πρωταθλήματα στη Formula 1.
Aυτό ισχύει ακόμη περισσότερο σε πίστες, όπου οι προσπεράσεις θεωρούνται πολύ δύσκολες και τα πιτ στοπ αποτελούν ίσως τη μοναδική ευκαιρία για κάτι τέτοιο. Στο βίντεο που ετοίμασε η Red Bull βλέπουμε κάθε λεπτομέρεια ενός τέλειου πιτ στοπ, που ολοκληρώνεται μέσα σε δύο δευτερόλεπτα. Σε αυτό συμμετέχουν δεκαοκτώ συνεργάτες της Red Bull, που πρέπει να λειτουργήσουν απόλυτα συντονισμένα και αλάνθαστα, αφού ακόμη και ένας να μη βρεθεί στην…ημέρα του, θα χαλάσει τους αυτοματισμούς της ομάδας και θα φορτωθεί ο πιλότος με πρόσθετο χρόνο και άγχος. Τα πλάνα είναι όντως υπέροχα και θυμίζουν χορογραφία σε high tech φόντο!

O HAMILTON ME NEA NIKH IN USA


Όπως ξεκίνησε έτσι και τελείωσε η πρώτη τριάδα των πιλότων στο Grand Prix του Όστιν, στο Τέξας των ΗΠΑ. Ο Λιούις Χάμιλτον είδε πρώτος την καρό σημαία και μείωσε τη διαφορά από τον Ρόσμπεργκ στους 26 βαθμούς, ελπίζοντας ακόμη ότι μπορεί να υπερασπιστεί τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή.
Ο Βρετανός τρις παγκόσμιος πρωταθλητής πανηγύρισε την πέμπτη νίκη της καριέρας του σε αυτή την πίστα και συνολικά 50ή, ενώ ο ομόσταβλός του στη Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ, δεν δυσαρεστήθηκε με τη δεύτερη θέση, καθώς κράτησε σε καλό επίπεδο τη διαφορά. Τρίτος ήταν ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με Red Bull, οι Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari) και Φερνάντο Αλόνσο (McLaren) ακολούθησαν, ενώ τη βαθμολογούμενη πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Toro Rosso), Φελίπε Μάσα (Williams), Σέρχιο Πέρες (Force India), Τζένσον Μπάτον (McLaren) και Ρομέν Γκροζάν (Haas).

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

NAI ME FORMULA 1 ATHENS KAI NEO FUN CLUB

Εντείνονται οι προσπάθειες προκειμένου να πάρει "σάρκα και οστά" το όραμα κατασκευής πίστας προδιαγραφών Φόρμουλα 1 στην Αττική. Το όραμα που ξεκίνησε μεθοδικά από το 2008, με μπροστάρη τον αρχιτέκτονα Θανάση Παπαθεοδώρου, έχει φθάσει αυτή τη στιγμή σε ένα επιθυμητό επίπεδο. Η περιοχή της Δραπετσώνας, σε πολύ μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτη εδώ και δεκαετίες, αποτελεί τον πυρήνα της προσπάθειας.
Τα σχέδια του έργου έχουν γίνει, μακέτες έχουν ετοιμαστεί, κεφάλαια από επιφανείς επιχειρηματίες έχουν εξασφαλιστεί, όμως αυτό που δεν έχει εξασφαλιστεί είναι η βούληση του αρχών του κράτους, ώστε να γίνει το έργο. Το ζήτημα είναι καθαρά πολιτικό. Εάν ο πρωθυπουργός πει το ναι, απλοποιούνται διαδικασίες. Καταστρώνονται τα σχέδια, διαπιστώνεται η βιωσιμότητα του έργου, το δημόσιο δεν θα βάλει χρήματα, η περιοχή των 210.000 τ.μ. θα γίνει πολυχώρος με πίστα, χώρους εκθέσεων και συνεδρίων, αθλητικούς χώρους αναψυχής, μαρίνες, ξενοδοχεία και βέβαια πολύ πράσινο...

Ο Lewis Hamilton ME TO Call of Duty: Infinite War

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής F1 και πρεσβευτής της Activision, θα είναι τελικά ένας από τους χαρακτήρες του δημοφιλούς παιχνιδιού Call of Duty.
Πέρα όμως από την ανακοίνωση του Lewis Hamilton στο twitter, το ESPN ανέφερε ότι γαλλικό τηλεοπτικό κανάλι M6 “συνέλαβε” τον πιλότο της F1 εν ώρα εργασίας μπροστά από ένα green screen να κάνει διάφορεςεκφράσεις στο πρόσωπο του, αλλά και να λέει μερικές ατάκες. Σύμφωνα μάλιστα με δηλώσεις του ίδιου στο ESPN, είναι μεγάλη χαρά για τον ίδιο η συμμετοχή στη νέα έκδοση του Call of Duty, το Infinite War, μιας και είναι οπαδός του παιχνιδιού και η εμφάνισή του μέσα σε αυτό αποτελεί τιμή για αυτόν.

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

O VETTEL KAI H FERRARI ME KONTRA

Η Ferrari θέλει τον Γερμανό της. Κάπως έτσι -θα πρέπει να- σκέφτηκαν στο Μαρανέλο, όταν προσέλαβαν πρόπερσι τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 με τα χρώματα της Red Bull παρουσιάστηκε σαν σωτήρας της Scuderia, βαδίζοντας στα χνάρια του τεράστιου «Μικέλε Σουμάχερ» τον οποίο λατρεύουν ακόμη στην Ιταλία. Η περυσινή χρονιά εκπλήρωσε τις προσδοκίες του Γερμανού και της κόκκινης ομάδας, καθώς ο Φέτελ σημείωσε τρεις νίκες και η Ferrari κατέλαβε άνετα τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Εφέτος ωστόσο έχουν πάει όλα στραβά. Ο 29χρονος οδηγός δεν έχει ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου εδώ και 23 αγώνες και η Ferrari όχι μόνον δεν απειλεί την κυριαρχία της Mercedes, αλλά έχει υποσκελιστεί στη βαθμολογία από τη Red Bull.
Ο ίδιος ο Φέτελ βρίσκεται στην έκτη θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών με ίδιους βαθμούς με τον 18χρονο Φερστάπεν, τη στιγμή που ο ομόσταβλός του Κίμι Ραϊκόνεν τον κοιτάζει αφ’ υψηλού από την τέταρτη θέση. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, εγκατέλειψε τη Ferrari στη μέση μίας κρίσιμης αγωνιστικής σεζόν ο τεχνικός διευθυντής της, Τζέιμς Άλισον και ενώ αλλάζουν ριζικά οι προδιαγραφές των νέων μονοθεσίων από το 2017. Ο Γερμανός φαίνεται ότι νιώθει μεγάλη πίεση και κάνει παιδαριώδη λάθη, όπως στο Γκραν Πρι Μαλαισίας, όπου συγκρούστηκε στην εκκίνηση με το μονοθέσιο του Ρόσμπεργκ. Μάλιστα θεωρήθηκε από τους αγωνοδίκες υπαίτιος και αναγκάστηκε να ξεκινήσει στη Σουζούκα τρεις θέσεις πιο πίσω από το κανονικό. Στην Ιταλία ακούγονται ολοένα εντονότερα φωνές αμφισβήτησης για τον άνθρωπο, που τον υποδέχθηκαν ως διάδοχο του Σούμι, αλλά δεν έχει δικαιολογήσει μέχρι τώρα αυτές τις προσδοκίες.
Η Corriere della Sera έγραψε, ότι «η Ferrari χρειάζεται επειγόντως έναν επιτυχημένο οδηγό», ενώ η La Repubblica αναρωτήθηκε: «Παρέσυρε το Μαρανέλο στον βυθό τον πιο καλοπληρωμένο οδηγό στην ιστορία της Ferrari ή έχασε ο Φέτελ το ταλέντο του;» Tι συμβαίνει λοιπόν; Καταστρέφει η Ferrari την καριέρα του Φέτελ ή μήπως φταίει ο Γερμανός για τις εφετινές χαμηλές πτήσεις της Scuderia; Προφανώς, η αλήθεια βρίσκεται στη μέση. Κανένας οδηγός δεν μπορεί να χριστεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 χωρίς ανταγωνιστικό μονοθέσιο και κανένα αυτοκίνητο δεν κερδίζει από μόνο του, αν δεν κάθεται στο κόκπιτ ένας εξαιρετικός πιλότος. Ωστόσο η κλεψύδρα του χρόνου αδειάζει σιγά-σιγά για τον Φέτελ, καθώς το συμβόλαιό του λήγει στα τέλη του 2017 και θα πρέπει να αποδείξει μέχρι τότε, ότι μπορεί να εμπνεύσει τη Ferrari και να την ανεβάσει και πάλι στην κορυφή. Όπως ακριβώς είχε καταφέρει το ίνδαλμά του, Μίκαελ Σουμάχερ, του οποίου οι αφίσες κοσμούσαν το παιδικό δωμάτιο του Σεμπάστιαν!

CHAMPIONSHIP FORMULA 1 KAI ME NEA ATOMA;

Πέρυσι τέτοια εποχή είχε κριθεί ο τίτλος σε Formula1 και Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και είχαμε μάχη μέχρι τέλους στο Moto GP. Φέτος, όμως, τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Στο WRC ξέρουμε και πάλι ότι ο Σεμπαστιάν Οζιέ είναι παγκόσμιος πρωταθλητής για τέταρτη σερί χρονιά στην καριέρα του.
Ωστόσο, στα δύο άλλα αθλήματα από τα τρία που φέρονται ως τα κορυφαία μηχανοκίνητα στον κόσμο φέτος γνωρίζουμε τον πρωταθλητή στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μοτοσικλέτας, όπου είναι ο Μαρκ Μάρκεζ και όχι ο Χόρχε Λορένθο, όπως πέρυσι. Αυτό που μένει, λοιπόν, είναι να δούμε ποιος θα κατακτήσει την κορυφή και στην F1. Στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού μας έχουν συνηθίσει ο τίτλος να έχει κριθεί τρεις ή τέσσερις αγώνες πριν το φινάλε της σεζόν, αλλά φαίνεται πως... ζήλεψαν το Moto GP, που επιφύλασσε μία επική μάχη το 2015 στη Βαλένθια. Έτσι, όλα δείχνουν ότι εν έτει 2016 θα έχουμε μάχη μέχρι τέλους, αφού ο Νίκο Ρόσμπεργκ έχει θέσει βασική υποψηφιότητα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Ο Γερμανός προηγείται με 33 πόντους του Λιούις Χάμιλτον και τα τέσσερα εναπομείναντα Γκραν Πρι αναμένονται με μεγάλη αγωνία, ώστε να μάθουμε αν θα καταφέρει να γράψει τη δική του ιστορία ή αν ο Βρετανός θα καταφέρει, έστω και στο... νήμα, να υπερασπιστεί τους δύο τίτλους που έχει από το 2014 και το 2015. Μείνετε, λοιπόν, συντονισμένοι στο gazzetta.gr για τις live περιγραφές, ως είθισται, των τελευταίων GP της σεζόν και όχι μόνο, ενώ μπορείτε να θυμηθείτε τι χρειάζεται ο Ρόσμπεργκ για να φτάσει στην κορυφή της F1 για πρώτη φορά στην καριέρα του.

RAIKONEN 37 ETON PLEASE...

Τα 37 χρόνια ζωής συμπληρώνει σήμερα ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο Φινλανδός γεννήθηκε στις 17 Οκτωβρίου 1979 στην πόλη Έσπο και έγινε γνωστός στον κόσμο και τους φιλάθλους της Formula1, όχι μόνο για τις επιδόσεις του εντός πίστας, αλλά και για τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος που τον αποκαλούν Iceman και τον λατρεύει πολύς κόσμος σε όλον τον πλανήτη. Ας θυμηθούμε, λοιπόν, τι έχει καταφέρει στην έως τώρα καριέρα του. Ο... Κίμαρος έκανε το... αγροτικό του για δύο χρόνια σε μικρότερες κατηγορίες και μπήκε στη Formula1 το 2001, αφού κέρδισε μία θέση στη Sauber.
Η πρώτη σεζόν είχε δυσκολίες, όμως κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις και την επόμενη χρονιά... μετακόμισε στη McLaren. Ήρθαν οι καλύτερες εμφανίσεις, οι παρουσίες στο βάθρο, οι νίκες, όμως αναζητούσε τον τίτλο. Κάτι που κατέκτησε με τη Ferrari το 2007, όταν αποφάσισε να περάσει στο... αντίπαλο στρατόπεδο και να πάει στη Scuderia. Με 6 νίκες και 12 πόντιουμ κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή της F1 και να πετύχει τον στόχο του. Έκτοτε, βέβαια, τα πράγματα δεν πήγαν τόσο καλά για τον ίδιο, ενώ το 2010 και το 2011 αποφάσισε να γυρίσει σελίδα και προτίμησε το WRC.
Αρχικά, με την Citroen Junior Team και εν συνεχεία με την ιδιωτική του ICE 1 Racing τερματίζοντας αρκετές φορές εντός των βαθμών. Το 2012 αποφάσισε να κάνει το... comeback στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού για χάρη της Lotus (νυν Renault), με την οποία μέτρησε 2 νίκες και 14 πόντιουμ σε δύο σεζόν. Κάπου εκεί ήταν που επέλεξε να επιστρέψει στη Ferrari, αλλά μέχρι τώρα... ταλαιπωρείται με τα προβλήματα της ομάδας του Μαρανέλο έχοντας μόνο 7 παρουσίες στο βάθρο και καμία νίκη από το 2014. Πάντως, επειδή είναι ο Κίμι για την ώρα έχει έρθει σε συμφωνία να συνεχίσει και το 2017 βάζοντας τέλος στις φήμες που τον ήθελαν να αποσύρεται. Tέλος, να σημειώσουμε ότι συνολικά το... ταμείο του Ραϊκόνεν είναι 20 νίκες, 84 πόντιουμ, 16 pole position, 43 ταχύτερους γύρους και 1344 βαθμούς καριέρας σε 249 συμμετοχές και 248 εκκινήσεις στη Formula1 και 1 νίκη σε ειδική διαδρομή και 59 πόντους σε 21 αγώνες στο WRC.

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

H FERRARI HTAN DOWN TO 2016 KAI DEITE TO...

Η ιταλική ομάδα έχει περάσει -και συνεχίζει να το κάνει- δύσκολα στη φετινή σεζόν, ύστερα από το στόχο για τον περυσινό τίτλο ως συνακόλουθο των τριών νικών το 2015. H Ferrari το 2016 δεν έχει πετύχει καμία νίκη και είναι τρίτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών πίσω από τις Mercedes και Red Bull. Η ομάδα βρέθηκε σε φάση αναδιάρθρωσης, ειδικά όσον αφορά το προσωπικό, κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος που έφερε και την απομάκρυνση του τεχνικού διευθυντή της, James Allison.
Ο Baldisserri που αποχώρησε από τη Scuderia τον προηγούμενο χρόνο, αναγνωρίζει ότι η ιταλική ομάδα ζει υπό το καθεστώς ενός διαρκούς φόβου. «Δυστυχώς, ούτε ο Marchionne ούτε ο Arrivabene έχουν αγωνιστική εμπειρία, μια κουλτούρα που η σημερινή Scuderia έχει απωλέσει», είπε ο Baldisserri σε συνέντευξη στην Corriere dello Sport». «Υπάρχει ένα κλίμα φόβου. Τα παιδιά δεν παίρνουν ρίσκα από το φόβο της δυσμενούς», πρόσθεσε ο Ιταλός που καθοδηγούσε τους νεαρούς οδηγούς στην ακαδημία της Ferrari πριν την αποχώρησή του. Ο τεχνικός ανασχηματισμός στον οποίο αναφερθήκαμε παραπάνω έχει οδηγήσει σε μία οριζόντια διάρθρωση της ομάδας με λιγότερους επικεφαλής, μια απόφαση που δεν βρίσκει σύμφωνο τον Baldisserri. «Δεν σημαίνει τίποτα», είπε σχετικά με την οριζόντια διάρθρωση. «Η αλυσίδα της διοίκησης στη πρέπει να είναι κάτι παραπάνω από κάθετη. Πρέπει να είναι στρατιωτική», συνέχισε ο Baldisserri. «Υπάρχουν αυτοί εκεί μέσα που πρέπει να δείξουν το δρόμο, να κινητοποιήσουν τους ανθρώπους και, αν κάνεις ένα λάθος, δεν μπορεί να σε απολύουν. Αυτό συνέβη με τον Allison, μια μεγάλη απώλεια».
Ο Allison που άφησε τη Ferrari τον Ιούλιο, αντικαταστάθηκε από τον Mattia Binotto ως επικεφαλής τεχνικός διευθυντής, αλλά ο Baldisserri θεωρεί ότι ο Ιταλός δεν είναι το ιδανικό πρόσωπο για να ηγηθεί του τεχνικού τιμ. «Ο Mattia γνωρίζει πώς να κινητοποιήσει τον κόσμο, έχει μεγάλη εμπειρία, αλλά δεν είναι ένας τεχνικός διευθυντής», πρόσθεσε. «Γνωρίζει ότι δεν μπορεί να σχεδιάσει ένα μονοθέσιο και δεν έχει βαθιά γνώση στον τομέα των σασί, της αεροδυναμικής ή της μηχανολογικής πλευράς. Αντίθετα, θα μπορούσε να είναι ένας καλός γενικός διευθυντής της ομάδας». Ο Baldisserri επίσης θεωρεί ότι θα χρειαστεί η «ανάνηψη» του Sebastian Vettel, ύστερα από τη πολύ δύσκολη χρονιά που πέρασε και συνεχίζει να περνά εφέτος.