FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Stefan GP με αρωμα Βαλκανιων στην F1

Πιθανότατα θα είναι σέρβικη η ομάδα που θα πάρει την τελευταία θέση στο γκριντ του 2010, καθώς στη Stefan Grand Prix δηλώνουν έτοιμοι να εισέλθουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula1.
Έπειτα από την αποχώρηση της Toyota από τη Formula1 έμεινε μια ακόμα θέση κενή στο γκριντ του 2010. Γι' αυτό και στη Sauber περίμεναν την απόφαση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, ώστε να μπει ξανά στο σπορ με τη νέα διοίκηση. Όμως η εξαγορά της από την Qadbak κατέρρευσε και, έτσι, έδωσε την ευκαιρία σε μια νέα ομάδα να ελπίζει για το ντεμπούτο της στη Formula1. Έτσι, γίνεται λόγος για τη σέρβικη Stefan Grand Prix με ιδιοκτήτη τον Ζόραν Στεφάνοβιτς, ο οποίος τόνισε σε δηλώσεις του ότι πρότειναν στην Toyota να αναλάβει το πρότζεκτ της Formula1.
«Δεν υπάρχει καμία είσοδος για την Toyota. Είμαστε στη διαδικασία αξιολόγησης των σχεδίων μας για την επόμενη χρονιά. Κάναμε κάποια συμφωνία με την Toyota να αναλάβει το πρότζεκτ της Formula1, αλλά δεν μπορώ να συζητήσω τις λεπτομέρειες προς το παρόν», είπε ο Στεφάνοβιτς, ο οποίος αποκάλυψε ότι είναι έτοιμοι για να πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους στο σπορ και πως, πλέον, βρίσκονται σε αναμονή.
«Έχουμε μια πλήρης εγκατάσταση και έχουμε ό,τι απαιτείται για να ξεκινήσουμε αμέσως τις δοκιμές. Δεν τίθεται θέμα γι' αυτό. Δεν υπάρχει λόγος να μην πιστεύουμε ότι μπορούμε να το κάνουμε και στην πραγματικότητα η κατάσταση φαίνεται να είναι αντίθετη. Η Formula1 έχουν μια ομάδα από αυτή την περιοχή του κόσμου, καθώς τώρα η μόνη εκπροσώπησή της είναι το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας. Είμαστε στην αναμονή».

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Παρων στη Lotus ο Βιλνεβ για το 2010

Στις εγκαταστάσεις της Lotus βρέθηκε ο Ζακ Βιλνέβ αυτές τις μέρες και... φούντωσε τις φήμες που τον θέλουν να τρέχει για τη μαλαισιανή ομάδα την επόμενη σεζόν. Ο Ζακ Βιλνέβ θέλει να πραγματοποιήσει το... comeback στη Formula1, έπειτα από τρίχρονη απουσία και πριν από λίγες μέρες βρέθηκε στις εγκαταστάσεις της Lotus, όπου και ξεναγήθηκε από τον Κόλιν Τσάπμαν. Έτσι, άρχισαν να... φουντώνουν ξανά οι φήμες που τον θέλουν να είναι ο ένας εκ των δυο οδηγών της μαλαισιανής ομάδας την επόμενη σεζόν.
Βέβαια, αυτό δεν επιβεβαιώνεται, αλλά ούτε και διαψεύδεται από την ομάδα, καθώς ο Τόνι Φερνάντες είπε πριν από λίγο καιρό ότι βρίσκεται στη λίστα, ενώ νωρίτερα αυτή την εβδομάδα τόνισε ότι πρέπει να αποφασίσουν για δυο θέσεις ανάμεσα σε τέσσερις οδηγούς. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι για τη Lotus έχει ακουστεί ακόμα και το όνομα του Γιάρνο Τρούλι, ο οποίος έμεινε χωρίς θέση οδηγού μετά την αποχώρηση της Toyota.

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Σε αγωνα Καρτ οι κορυφαιοι της Formula 1

ΜΑΚΑΡΙ να είμαστε εκεί να τους απολαύσουμε όλους μαζί και να τρέξουμε μαζί τους. Επιστρέφει στη Βραζιλία και στις πίστες για τον καθιερωμένο αγώνα κάρτ ο Φελίπε Μάσα μαζί με άλλα αστέρια της Φόρμουλα 1. Ύστερα από τον ξαφνικό τραυματισμό του σε πίστες της Ουγγαρίας, θα έχει συμμετοχή σε όλη την διάρκεια του αγώνα.
Γνωστοί πιλότοι της Φόρμουλα 1 θα λάβουν μέρος όπως: Μπαρικέλο, Λιούτσι, Πιτσόνια. Το παρόν θα δώσει επίσης και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Μίκαελ Σουμάχερ ενώ παράλληλα με τον Μάσα επιστρέφει και ο Νέλσον Πικέ ο οποίος και δήλωσε πως επιθυμεί να κερδίσει τον αγώνα. Κάντε κι ένα τέτοιο αγώνα στην Ελλάδα και δη στην Πάτρα να μαζευτούμε όλοι μαζί...επιτέλους...

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Alguersuari: Υπεγραψε με την Toro Rosso για το 2010!

Η Toro Rosso δεν έχει ακόμα οριστικοποιήσει τους οδηγούς της για το 2010. Ο Sebastien Buemi είναι σίγουρο ότι θα είναι ο ένας εκ των δύο οδηγών ενώ η άλλη θέση για τους περισσότερους παραμένει ακόμα ανοιχτή.
Σύμφωνα όμως με τον οδηγό ο οποίος ολοκλήρωσε τη σεζόν για τη μικρή ιταλική ομάδα Jaime Alguersuari έχει ήδη κλείσει εδώ και αρκετούς μήνες αφού όπως δήλωσε στην εφημερίδα Marca ο νεαρός Ισπανός ο οποίος φέτος πήρε μέρος σε 8 αγώνες, έχει υπογράψει συμβόλαιο για το 2010 με την Toro Rosso και είναι σίγουρος πως θα τρέχει στη Formula 1 του χρόνου.
Ο Alguersuari αντικαθιστώντας...τον Sebastien Bourdais, ο οποίος δεν είχε ικανοποιήσει με την απόδοσή του τους ανθρώπους της Toro Rosso έκανε το ντεμπούτο του στο Grand Prix Ουγγαρίας.
O Ισπανός οδηγός πριν από αυτό δεν είχε καμία εμπειρία από μονοθέσιο της Formula1 και χρειάστηκε να τα μάθει όλα από την αρχή και να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον.
Το καλύτερο αποτέλεσμα που είχε φέρει και στους 8 αγώνες που συμμετείχε ήταν η 14η θέση στη Βραζιλία, για να καταφέρει να εξασφαλίσει όμως θέση στην ομάδα φαίνεται ότι η παρουσία του ικανοποίησε τους ανθρώπους της Toro Rosso!

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Κοντα στη Renault ο Κομπαγιασι

Πολλές συζητήσεις φαίνεται να κάνει ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη Renault σύμφωνα με δημοσιεύματα. Ο πιλότος εντυπωσίασε με την παρουσία του στο γκραν πρι της Βραζιλίας, και λέγεται ότι έχει την υποστήριξη της Panasonic, εταιρία που ήταν χορηγός της Toyota από το 2002. Μετά όμως από την αποχώρηση της ομάδας από τη Φόρμουλα 1, η Panasonic θέλει να μείνει στις τάξεις του αθλήματος χρηματοδοτώντας, αυτή τη φορά έναν πιλότο.
Όσο για τον Κομπαγιάσι, ο 23χρονος πήρε φέτος μέρος σε δύο γκραν πρι, αντικαθιστώντας τον τραυματισμένο Τίμο Γκλόκ και στον τελευταίο αγώνα, στην πίστα του Άμπου Ντάμπι τερμάτισε μέσα στη βαθμολογούμενη ομάδα.

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Rosberg- Schumi στην θεση των οδηγων του χρονου;

Οι Ross Brawn, Norbert Haug και Nick Fry κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του πρώτου οδηγού της ομάδας Mercedes GP ο οποίος θα είναι ο Nico Rosberg, πιέστηκαν έντονα από τους δημοσιογράφους για το όνομα του δεύτερου οδηγού και μήπως αυτό είναι Michael Schumacher. Ο Ross Brawn χαρακτήρισε ως φαντασιώσεις του Τύπου τέτοιες εικασίες χωρίς να αφήσει πολλά περιθώρια. Από την άλλη μεριά Ο Norbert Haug ενώ συμφώνησε με τον Brawn πρόσθεσε ότι στη Formula 1 δεν πρέπει να είμαστε ποτέ κατηγορηματικοί για τίποτα. Ο Ross Brawn δήλωσε στη γερμανική Bild : «Είναι ...μια φαντασίωση των δημοσιογράφων, o Michael θα επέστρεφε για μία περίοδο στη Ferrari, αλλά δεν ήθελε να ξεκινήσει καινούρια καριέρα».
Στη Mercedes θα συνεχίσει ο Rosberg
ΜΕ τα χρώματα της Mercedes θα αγωνίζεται από το 2010 ο Nico Rosberg, όπως ανακοίνωσε η γερμανική ομάδα.
Ο 24χρονος οδηγός εμφανίστηκε χαρούμενος που αποτελεί μέλος της Μercedes και που θα εργαστεί με το Ross Brawn δηλώνοντας: "Είμαι πολύ χαρούμενος που αποτελώ μέλος των “Silver Arrows”, ως οδηγός της Μercedes. Καμία άλλη εταιρεία δεν έχει μία τόσο μακρά και σπουδαία παράδοση στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Είμαι περήφανος που αγωνίζομαι τώρα με τη νέα ομάδα της Mercedes και θα δουλεύω με τον Ross Brawn. Τα κίνητρα είναι περισσότερα από κάθε άλλη φορά και δεν μπορώ να περιμένω για να ξεκινήσω τα δοκιμαστικά με τη νέα “Silver Arrow” και για την πρώτη κούρσα της χρονιάς στο Μπαχρέιν στις 14 Μαρτίου 2010".

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Sauber: Βρεθηκε χωρις θεση στο grid του 2010

Αμέσως μόλις η BMW δήλωσε την αποχώρησή της από τη Formula 1,η FIA έδωσε στη ομάδα της Lotus, τη θέση της στο grid της επόμενης σεζόν. Η γερμανική εταιρεία βρήκε αμέσως μετά αγοραστή για τη Sauber αλλά είχε μείνει χωρίς θέση στο πρωτάθλημα. Όταν αργότερα αποχώρησε η Toyota, η FIA αμέλησε να ειδοποιήσει τη Sauber ότι υπάρχει διαθέσιμη θέση.
Ο λόγος βέβαια είναι πως η FIA εξετάζει τις νομικές περιπλοκές που συνοδεύουν την αποχώρηση της Toyota, και υπάρχει το ενδεχόμενο να επιβάλλει βαρύ πρόστιμο στην ιαπωνική ομάδα, καθώς ανακοίνωσε την έξοδό της δύο μήνες μετά την υπογραφή της Συνθήκης Ομόνοιας.
Ο... Mario Theissen, βρίσκεται σε δύσκολη θέση και δηλώνει: «Η κατάσταση δεν έχει αλλάξει. Η ομάδα ακόμα δεν έχει θέση στο grid. Προφανώς, αυτή η καθυστέρηση δυσκολεύει τις διαπραγματεύσεις με τους οδηγούς και τους χορηγούς. Εγώ θα αποφασίσω για το μέλλον μου όταν όλα ξεκαθαρίσουν».

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

F1: Διοιρια για Σιλβερστοουν GP

Διορία μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου έδωσε ο Μπέρνι Έκλεστοουν στο Σύνδεσμο Βρετανών Οδηγών, που διαχειρίζεται την πίστα του Σίλβερστοουν, ώστε να υπογράψουν συμβόλαιο για να φιλοξενήσουν ξανά το Γκραν Πρι της Μεγάλης Βρετανίας από το 2010, κάτι που απέτυχε να κάνει το Ντόνινγκτον Παρκ, όπως ήταν προγραμματισμένο.
Δε θα υπάρχει βρετανικό Γκραν Πρι αν δεν υπογράψουν μέχρι τότε, είπε ο διαχειριστής των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula1. Η αποτυχία του Ντόνινγκτον Παρκ να ανταπεξέλθει στους οικονομικούς όρους του συμβολαίου που είχε για να φιλοξενήσει του Γκραν Πρι της Μεγάλης Βρετανίας από το 2010 έφερε στο προσκήνιο την επιστροφή αυτού στο Σίλβερστοουν.
Όμως, ο Μπέρνι Έκλεστοουν δεν μπορεί να περιμένει πολύ ακόμα για το θέμα αυτό και, έτσι, έδωσε στο Σύνδεσμο Βρετανών Οδηγών, που διαχειρίζεται την πίστα, μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου, ώστε να αποφασίσουν αν τελικά θα υπογράψουν το συμβόλαιο. Ειδάλλως την επόμενη σεζόν δε θα υπάρχει διεξαγωγή του βρετανικού αγώνα, όπως είπε σε δηλώσεις του ο διαχειριστής των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula1.
«Το Παγκόσμιο Συμβούλιο θα συνεδριάσει και θα αποφασίσουμε, πρέπει να το κάνουμε αυτό. Δεν έχουμε άλλη επιλογή, αν δεν έχουμε ένα συμβόλαιο. Δε θα έχουμε τίποτα στο καλεντάρι εκτός αν έχουμε ένα συμβόλαιο.
Είναι κοντά και το γνωρίζουν. Δεν είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις, ώστε οι επενδυτές να είναι διατεθειμένοι να τους χρηματοδοτούν και να πάρουν το ρίσκο. Φυσικά, θέλουμε ένα βρετανικό Γκραν Πρι. Έχω ξοδέψει πολύ χρόνο προσπαθώντας να εξασφαλίσω αυτό που συμβαίνει, αλλά δεν υπάρχει πιθανότητα για ένα εξαιρετικό συμβόλαιο για το Σίλβερστοουν. Γιατί θα πρέπει να υπάρχει
;», δήλωσε ο 78χρονος.

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

Button: - "Θελω και παλι τον τιτλο"

Ο Τζένσον Μπάτον θέλει να κατακτήσει ξανά τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, όπως τόνισε σε δηλώσεις του μιλώντας για τους στόχους που έχει θέσει για το 2010.
Παράλληλα, ο Βρετανός αναφέρθηκε στην νέα πρόκληση της καριέρας του, τον Ρος Μπράουν, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στο γεγονός ότι δεν είναι εύκολη η μετακίνηση σε άλλη ομάδα στη Formula1 με δεδομένο ότι η Brawn GP δεν τον αφήνει να λάβει μέρος σε οποιαδήποτε δραστηριότητα ως μέλος της McLaren μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Έτσι, από το 2010 ο Μπάτον θα αγωνίζεται με το μονοθέσιο της McLaren, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν επιδιώκει να παραμείνει στην κορυφή της Φόρμουλα.
Ακολουθούν αποσπάσματα της συνέντευξης του:
«Θέλω να κερδίζω πάντα»
«Θέλω να κερδίσω ξανά το πρωτάθλημα, αυτό πάντα πρέπει να είναι στόχος σου όταν ανταγωνίζεσαι έναν από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο. Πάντα θέλουμε να νικάμε τον καθένα επειδή είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί, γι' αυτό ο στόχος μου είναι να δουλέψω με τον Λιούις για να εξασφαλίσω ότι το μονοθέσιο είναι σε καλή κατάσταση, ώστε να μπορούμε να παλέψουμε για νίκες. Μετά η αντιπαλότητα θα έρθει και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε ο ένας τον άλλον».
«Πρόκληση η ΜακΛάρεν και...ο Λιούις»
«Η μετακίνηση στη McLaren είναι η πρόκληση που χρειαζόμουν, το να παλεύω εναντίον του Λιούις. Το να κερδίσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα ήταν στόχος μου και τον πέτυχα, θέλω να βγω εκεί έξω, να διασκεδάσω και να παλέψω με τον Λιούις. Ελπίζω ότι όταν θα βγούμε στην πίστα θα πάω στην κορυφή, αλλά δεν το ξέρω αυτό, κανείς δεν το ξέρει, γι' αυτό είναι μια καθαρή πρόκληση. Θα δουλέψω πολύ σκληρά όλο το χειμώνα, γι' αυτό αισθάνομαι άνετος όταν θα έρθει ο πρώτος αγώνας».
«Δεν ξεχνάω τον Ρος Μπράουν»
«Ήμασταν πολύ καιρό μαζί, δεν μπορείς να ξεχάσεις τι πετύχαμε. Ξοδέψαμε πολύ χρόνο μαζί, ήμουν μαζί τους για εφτά χρόνια. Σέβομαι τον Ρος πολύ και νομίζω ότι καταλαβαίνει την απόφασή μου. Για μένα το 2010 είναι όλο προκλήσεις, ήρθα στη Formula1 για να κερδίσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα και αυτό το έκανα στη δέκατη σεζόν μου. Προσωπικά, εγώ πιστεύω ότι το να παλεύω με τον Λιούις στη McLaren είναι μια πρόκληση και μισή, αλλά είμαι πρόθυμος να την πάρω."

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Ενδιαφερον USF1 για Ντε λα ΡΟσα

Ο Πέντρο ντε λα Ρόσα φέρεται να είναι στη λίστα της USF1, ώστε να είναι ο ένας από τους δυο οδηγούς της το 2010. Αυτό παραδέχτηκε ο ένας εκ των δυο αφεντικών της αμερικανικής ομάδας, Κεν Άντερσον, σε δηλώσεις του, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο και για τον Ζακ Βιλνέβ.
Η USF1 θέλει να επιβεβαιώσει τους οδηγούς της για το 2010 το συντομότερο δυνατό και, έτσι, τα σενάρια... δίνουν και παίρνουν. Ένα από αυτά είναι ότι η αμερικανική ομάδα έχει στη λίστα της τον Πέντρο ντε λα Ρόσα, κάτι που παραδέχτηκε ο Κεν Άντερσον σε δηλώσεις του.
«Το πιο σημαντικό πράγμα για μας είναι να δουλέψουμε με οδηγούς που έχουν εμπειρία από τη Formula1, απλά εξαιτίας της μείωσης των ημερών δοκιμών. Ο Πέντρο ντε λα Ρόσα είναι στη λίστα μας. Η εμπειρία του θα είναι ένα μεγάλο θέμα για μας. Η λίστα μας έχει περίπου δώδεκα ονόματα. Όλοι είναι εξαιρετικοί οδηγοί που μπορούν να μας φέρουν πολλά. Το να διαλέξεις δυο ή τρεις από αυτούς δε θα είναι εύκολο», είπε ο ένας εκ των δυο αφεντικών της ομάδας.
Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι φήμες κάνουν λόγο και για τον Ζακ Βιλνέβ, αλλά και για τον Φρανκ Μοντανί, τον οποίο έχει στη λίστα της και η Renault.