FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Αμετακινητος στη καρεκλα της FIA ο Μόσλι

ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ είχε αλλά λίγες το γνωστό σκάνδαλο με το βίντεο του Μαξ Μόσλι από προσωπικές του στιγμές με νεαρές καλλονές καθώς εκτιμήθηκε ότι ο πρόεδρος της FIA θα παρέμενε στην θέση του μέχρι τον Οκτώβριο και ακολούθως δεν θα έθετε εκ νέου υποψηφιότητα. Οι νέες εξελίξεις ωστόσο με την απόσχιση ομάδων αποτέλεσαν την αφορμή για τον Μαξ Μόσλι να θελήσει να κρατηθεί στην καρέκλα του και γι αυτό έστειλε επιστολή καλώντας τα μέλη της FIA να τον στηρίξουν προκειμένου να επανεκλεγεί.
«Τις τελευταίες εβδομάδες έχει γίνει ολοένα και πιο ξεκάθαρο ότι ένας από τους στόχους που έχουν οι αντιφρονούσες ομάδες, είναι ότι θα πρέπει να παραιτηθώ από την προεδρία της FIA. Πέρυσι μου προσφέρατε την στήριξή σας, αλλά σας είχα ενημερώσει γραπτώς για την πρόθεσή μου να μην κυνηγήσω την επανεκλογή μου φέτος τον Οκτώβριο. Ωστόσο, ύστερα από την επίθεση κατά της εντολής που μου έχετε αναθέσει, θα πρέπει τώρα να αναλογιστώ αν η αρχική μου απόφαση να μην θέσω ξανά υποψηφιότητα ήταν όντως η σωστή. Είναι στο χέρι των μελών της FIA και μόνο αυτών να αποφασίσουν για την δημοκρατικά εκλεγμένη ηγεσία της, όχι της αυτοκινητοβιομηχανίας και ακόμα λιγότερο των υπαλλήλων της βιομηχανίας που διοικούν τις ομάδες F1. Υπάρχει μια επίθεση στο δικαίωμα της F1 να διευθύνει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1, αλλά ακόμα χειρότερα, μια παντελώς αδικαιολόγητη κριτική και μια ευθεία αμφισβήτηση σε ολόκληρο το οικοδόμημα και του σκοπού της FIA" καταλήγει στην ανακοίνωσή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια