FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 24 Απριλίου 2016

O ALONSO ME NIKH KAI FORMULA 1 ALA FERRARI

Ήταν 12 Μαϊου του 2013 όταν ο Ισπανός πανηγύρισε στην πίστα της Catalunya την 32η και τελευταία του μέχρι σήμερα νίκη οδηγώντας μια Ferrari F138. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ 
 Σίγουρα για έναν πιλότο του βεληνεκούς του είναι πολύ μεγάλο το διάστημα της… ανομβρίας. Παρ’ όλα αυτά ο 34χρονος δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν χάνει το κουράγιο του ούτε και την εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του. "Έχω πάντα τη σιγουριά ότι μπορώ να νικήσω οποιονδήποτε", σχολίασε σε συνέντευξή του στο βρετανικό δίκτυο Sky και πρόσθεσε: "Δεν πιστεύω ότι είμαι καλύτερος από οποιονδήποτε σε καθαρή ταχύτητα στις κατατακτήριες. Δεν πιστεύω ότι είμαι καλύτερος από οποιονδήποτε άλλο στο βρεγμένο, στο στεγνό, στις κατατακτήριες, στον αγώνα… Αλλά αν μου δώσεις το ίδιο μονοθέσιο, την ίδια στιγμή, στην ίδια πίστα με οποιονδήποτε, νομίζω ότι θα τους νικήσω.
Ίσως να μην είμαι ο καλύτερος σε όλα τα κομμάτια, αλλά θα τους νικήσω!”. Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν λάθος την απόφασή του να αποχωρήσει από τη Ferrari και να πάει στη McLaren που ακόμα παλεύει να μπει στη δεκάδα. Ο ίδιος πάντως δεν μετανιώνει για καμία απόφασή του. "Ποτέ δεν έχω μετανιώσει για ό,τι έχω κάνει. Μαθαίνεις πράγματα, ωριμάζεις με καταστάσεις και η στιγμή που έκανα τις επιλογές μου θεώρησα τότε πως ήταν η κατάλληλη. Αν,. λοιπόν, είσαι ξεκάθαρος με τον εαυτό σου εκείνη τη στιγμή, το να διαπιστώσεις πράγματα αργότερα δεν έχει απολύτως κανένα νόημα γιατί γνωρίζεις πως δεν μπορείς να κάνει τίποτα. Είμαι ευτυχισμένος με όλα", αναφέρει χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια