FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Toro Rosso STR4 ετοιμη για το Πρωταθλημα F1

Σε μια όμορφη τελετή που πραγματοποιήθηκε στην πίστα Καταλούνια της Βαρκελώνης η Toro Rosso ως τελευταία ομάδα παρουσιάσεων μονοθεσίων της Formula 1 που παρουσίασε επίσημα το νέο της καμάρι ενόψει της νέας σεζόν του παγκοσμίου πρωταθλήματος. H STR4, που αποτελεί την επίσημη ονομασία του νέου μονοθεσίου, έρχεται πάνοπλη με τον κινητήρα V8 της Ferrari.
Οι ιθύνοντες της ομάδας θεώρησαν πρόσφατα ιδιαίτερα επιτυχημένητην κατάληψη της έκτης θέσης στη βαθμολογία των κατασκευαστών αλλά και τη μία pole position και τη μία νίκη στο Grand prix της Μόντσα με "συνήθη ύποπτο" τον Sebastian Vettel. Φυσικά η νέα σεζόν του 2009 (η αυλαία ανοίγει στις 29 Μαρτίου στη Μελβούρνη) δείχνει ότιοι άνθρωποι της ομάδας έχουν αισθανθεί ότι οι προσδοκίες τους είναι στο ζενίθ καθώς το δίδυμο των πιλότων συνθέτουν ο Γάλλος, Sebastien Bourdais και ο πρωτοεμφανιζόμενος Ελβετός, Sebastien Buemi.
"Είμαι υπερήφανος που είμαι ο πρώτος Ελβετός μετά από πολλά χρόνια που θα πάρει μέρος στη Formula 1 και ειλικρινά δεν αισθάνομαι την παραμικρή πίεση. Είμαι πολύ χαρούμενος, το ίδιο και οι άνθρωποι της ομάδας, έχω την εμπιστοσύνη τους και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό", ανέφερε στους δημοσιογράφους ο Buemi.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια