FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Οδηγοί και μηχανικοί αναμένεται να περάσουν μερικές ημέρες μακριά από τιμόνι κάθε είδους οχήματος... Η ολοκλήρωση του Grand Prix Ουγγαρίας, σηματοδότησε την έναρξη του καλοκαιρινού διαλείμματος για τον μαγικό κόσμο της Formula 1. Οδηγοί και μηχανικοί αναμένεται να περάσουν μερικές ημέρες μακριά από τιμόνι κάθε είδους οχήματος, αντιμέτωποι μόνο με το θαλασσινό νερό και τον καυτό ήλιο.
Θα φανταζόταν κανείς, πως για τα μέλη της "οικογένειας" του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ, οι διακοπές θα ήταν ονειρεμένες, σε ακριβά ξενοδοχεία και εντυπωσιακές παραλίες. Κι όμως, δεν είναι πάντα έτσι, όπως αποκαλύπτουν οι ιστορίες δύο μελών της Red Bull Racing: του οδηγού Mark Webber και του επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner! Webber: «Οι χειρότερές μου διακοπές; Ήταν σε ένα ταξίδι στα Bora Bora πριν από μία δεκαετία. Η Ann (σ.σ. η αγαπημένη του) ήθελε πάντα να πάει εκεί αλλά χρειάστηκε πάρα, πάρα πολύς χρόνος για να φτάσουμε εκεί. Δεν νομίζω πως έχω ταξιδέψει ποτέ τόσο μακριά. Φτάνοντας στο ξενοδοχείο δεν συναντήσαμε αυτό που περιμέναμε. Ο καιρός ήταν συνέχεια χάλια και είμαι σίγουρος πως στη διπλανή βίλα γύριζαν ταινία πορνό! Ότι θα έπρεπε να είναι ωραίο, απλά… δεν ήταν! Ήταν ένα από τα χειρότερα ταξίδια μου, επέστεψα νωρίτερα απ’ ότι είχε προγραμματίσει και δεν έχω ξαναπάει από τότε». Horner: «Ήμουν 19 ετών και πήγα για κάμπινγκ με τη πρώτη μου κοπέλα στο Port Grimaud. Υποτίθεται πως θα ήταν ένα ρομαντικό ταξίδι στη Γαλλική Ριβιέρα αλλά δυστυχώς άλλοι… 25.000 άνθρωποι είχαν την ίδια ιδέα! Στριμωχτήκαμε δίπλα σε σκηνές γεμάτες ανθρώπους που ρεύονταν και έκλαναν! Παραπονεθήκαμε πως η σκηνή δεν ήταν αρκετά καθαρή, με αποτέλεσμα ένας εργαζόμενος στο κάμπινγκ να ρίξει ένα κουβά νερό μέσα σε αυτή! Θεώρησε πως έτσι την είχε καθαρίσει! Όπως αντιλαμβάνεστε, δεν ήταν επιτυχημένο ταξίδι και νομίζω πως λίγο μετά από αυτό, χώρισα με την κοπέλα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια