FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΧΙ ΟΜΩΣ Η ΕΠΙΛΟΓΩ ΟΔΗΓΩΝ ΑΠΟ ΡΩΣΟΥΣ...

Φωτογραφία για Formula1: O Hülkenberg δεν θέλει τον 18χρονο Sirotkin στις πίστες
Τα ρωσικά κεφάλαια φέρνουν τον 18χρονο Sergey Olegovich Sirotkin στην F1 αλλά ο Niko Hülkenberg διαφωνεί.
Το χρήμα, ιδιαίτερα αν είναι "ζεστό" και μπόλικο, ανοίγει πολλές πόρτες, γιατί όχι και αυτές της Formula1. H Sauber στην προσπάθειά της να εξασφαλίσει τα απαραίτητα κεφάλαια για επιβίωση, πρόσφατα ήρθε σε συμφωνία με ένα ρωσικό fund που θα "ρίξει" χρήμα στην ομάδα με μια προϋπόθεση: Στο κόκπιτ του μονοθεσίου θέλουν ένα δίκο τους "αστέρι" τον Sergey Olegovich Sirotkin, που αγωνίζεται στη Formula Renault.
Επί της ουσίας δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, αν ο Sergey Sirotkin δεν ήταν μόλις 18 ετών (γεννήθηκε στις 27 Αυγούστου 1995), κάτι που σύμφωνα με τον Hülkenberg είναι μάλλον επικίνδυνο, καθότι ο "μικρός" δεν διαθέτει την απαραίτητη εμπειρία για να αγωνιστεί στην F1. Ο 26χρονος Γερμανός πιλότος δήλωσε σχετικά πως "εγώ δεν ήμουν έτοιμος για την F1, στα 18 μου… Το εγχείρημα με τον Sirotkin είναι υπερβολικά φιλόδοξο και κρύβει πολλούς κινδύνους. Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν είμαι εγώ αυτός που θα αποφασίσει. Ο Sirotkin θα μπορούσε να βάλει χιλιόμετρα στον προσομοιωτή εάν η Sauber διέθετε και αυτό θα τον προετοίμαζε ικανοποιητικά για την πραγματικότητα της F1, που δεν έχει καμιά σχέση με τη Formula Renault στην οποία συμμετέχει"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια