FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Θεσσαλονίκη: Ομάδα μαθητών διακρίθηκε στο Παγκόσμιο Διαγωνισμό Formula 1

Τη δέκατη θέση ανάμεσα σε 47 ομάδες από 30 χώρες κατέκτησε η Ελληνική Ομάδα «TEAM RESET» στο μεγαλύτερο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Τεχνολογίας, F1 in Schools, που πραγματοποιήθηκε από τις 13 έως τις 16 Σεπτεμβρίου 2015 στη Σιγκαπούρη.

Η 6 μελής ομάδα «TEAM RESET» που αποτελείται από τους μαθητές Β Λυκείου του Αμερικανικού Κολλεγίου «Ανατόλια» Θεσσαλονίκης, Σαμαρά Δ. Νικόλα , Παπαδόπουλο Χάρη, Κάλφα Θάλεια, Κάλφα Ιωάννη, Σαμαρά Αγγελική, Τρόντζο Αλέξανδρo, πέτυχε το στόχο της και σήκωσε την Ελλάδα ψηλά.
Ανάμεσα σε 47 ομάδες από 30 χώρες, η «ΤΕΑΜ RESET» κατέκτησε την 3η θέση στο πιο δύσκολο και καθαρό αγώνα (το knock-out), ενώ στη γενική κατάταξη κατέλαβε τη 10η θέση, με μόλις 4 βαθμούς διαφορά από την 9η θέση.
Η επιτυχία αυτή της «TEAM RESET» είναι ιδιαίτερα σημαντική, δεδομένου ότι συναγωνίστηκε – και άφησε πίσω της – ομάδες από μεγάλες χώρες που είχαν άπλετο χρόνο για την προετοιμασία τους καθώς ήταν και μεγαλύτεροι ηλικιακά.
Στην προσπάθεια τους αυτήν οι μαθητές της ομάδας Team Reset, βρήκαν συνοδοιπόρους οργανισμούς και εταιρίες που στήριξαν ένθερμα την αποφασιστικότητα και το κουράγιο τους. Συγκεκριμένα, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ήταν ο μεγάλος δωρητής της Ομάδας, χορηγός τεχνολογίας ήταν η εταιρία Κωτσόβολος, ενώ χορηγοί ήταν οι εταιρίες, Mercedes-Benz, Σαμαράς & Συνεργάτες Σύμβουλοι Μηχανικοί, Lever, Αφοί Χαϊτογλου, Aristoteli Bitsiani, DNA High Performance Filters, Exa Corporation, Adidas.
Στόχος του διαγωνισμού ήταν η ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες, τις Νέες Τεχνολογίες, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά (STEM Education).
Η Ομάδα Team Reset, τα έξι νέα παιδιά με moto "The Power of the team, the value of individuals, (Η Δύναμη της Ομάδας , η αξία των μελών της), προσπάθησαν να μην καμφθούν από τις δοκιμασίες της χώρας μας.
Με πίστη και όραμα αγωνίστηκαν στη Σιγκαπούρη και παρουσιάσουν την Ελλάδα του πολιτισμού, της επιστήμης, της δημιουργικότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια