FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

«Επιθετικη» η νεα Williams!

Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο πιστεύει πως η εποικοδομητική σχέση που έχει αναπτύξει με την ομάδα της Williams τον τελευταίο χρόνο θα συντελέσει στη δημιουργία ενός άκρως ανταγωνιστικού μονοθεσίου για το 2011. Η νέα FW33 είναι σχεδόν έτοιμη και στο τέλος του μήνα θα πατήσει για πρώτη φορά πίστα στα χέρια του Βραζιλιάνου άσου που μπαίνει στην 19η σεζόν του στη F1.
Ο Μπαρικέλο στα 38 του χρόνια επιμένει ότι βρίσκεται στην καλύτερη κατάσταση της καριέρας του: «Το νέο μας μονοθέσιο έχει επιθετική διάθεση. Αλλά σίγουρα θα εξαρτηθούν πολλά από το πόσο καλά θα καταφέρει ο καθένας να κάνει τα ελαστικά να δουλέψουν. Τα ελαστικά της Pirelli θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην αεροδυναμική και σίγουρα κάποιες ομάδες θα ευνοηθούν περισσότερο απ’ τις άλλες».
Αναφερόμενος στη χρήση του KERS ο Μπαρικέλο εξέφρασε την ανησυχία του για το πόσα πολλά κουμπιά θα πρέπει να πατάει κατά τη διάρκεια ενός γύρου ο οδηγός.
Μιλώντας για τον εαυτό του τόνισε: «Πρόκειται για μια από τις καλύτερες περιόδους της ζωής μου. Όλες οι ομάδες που μου έδωσαν δουλειά στο παρελθόν χρησιμοποίησαν προς όφελος τους τις γνώσεις μου και τις ικανότητές μου αλλά καμία στο βαθμό που το έχει πετύχει η Williams. Με ακούν σε ότι πω και δρουν αναλόγως. Μπορεί να μη συμφωνούν αλλά το δοκιμάζουν. Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα με την αεροδυναμική σήραγγα που εμπιστεύτηκαν την εκτίμησή μου και τελικά αποδείχτηκε ότι είχα δίκιο. Χρειάστηκε να αλλάξουν το καλιμπράρισμα πέρυσι μετά την Κωνσταντινούπολη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια