FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Εντυπωσιακη νικη Σταθακοπουλου στην Ιταλια

O Άγγελος Σταθακόπουλος συνέχισε την εκπληκτική φετινή του πορεία στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Kartgrandprix με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Κατέκτησε τη νίκη στην 3η φετινή του εμφάνιση χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο στους αντιπάλους του. Για τρεις ολόκληρες μέρες και κάτω από πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες με αποπνικτική ζέστη και υγρασία, ήταν ταχύτατος και αλάνθαστος, στη διάρκεια του 6ου φετινού αγώνα για τον άκρως ανταγωνιστικό θεσμό, στην πίστα της Cervia, κοντά στο Rimini της Ιταλίας. Έκανε πολύ καλή εμφάνιση στα χρονομετρημένα σημειώνοντας τη 2η ταχύτερη επίδοση και χάνοντας την pole position μόλις για 59 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στο προκριματικό σκέλος οδήγησε με τακτική «διαβάζοντας» τον οδηγό που ξεκίνησε από την πρώτη θέση και χωρίς να πιέσει τερμάτισε στη 2ος. Ξεκινώντας τον τελικό από τη 2η θέση έκανε την κίνηση του μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα και τέθηκε επικεφαλής από τα πρώτα μέτρα του αγώνα. Στρίβοντας πρώτος από την πρώτη κιόλας στροφή παρέμεινε στη θέση αυτή μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας σημειώνοντας και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Με τη νίκη αυτή ο Σταθακόπουλος ανέκτησε τις θέσεις που είχε χάσει στη βαθμολογία από την απουσία του σε 3 αγώνες του θεσμού. Έχοντας όμως 2 τρίτες θέσεις και 1 νίκη, βρίσκεται στην 4η θέση του πρωταθλήματος. Απομένει ένας διπλός αγώνας τον Σεπτέμβριο, στον οποίο ο Σταθακόπουλος θα συμμετέχει με στόχο να συνεχίσει τις πολύ καλές του εμφανίσεις.
°Αυτός ο αγώνας κύλησε πολύ όμορφα και χωρίς ουσιαστικά προβλήματα. Αυτό μου επέτρεψε να πραγματοποιήσω σχεδόν όλες τις δοκιμές που είχα προγραμματίσει όσο χαλάρωνα πάνω στο Superfast VI που έκανε για μια ακόμα φορά τη μετάβαση στην Ιταλία, ευχαρίστηση. Στη συγκεκριμένη πίστα, στην Cervia, έχω κατακτήσει άλλη μία νίκη αλλά με διαφορετικό kart, εξατάχυτο, αυτό μου έδινε σιγουριά αλλά αύξανε και τις προσδοκίες. Από το πρώτο κιόλας σκέλος ήμουν ταχύτατος και σε συνδυασμό με τα νέα πρωτοποριακά σχεδιαστικά αυτοκόλλητα του racingdesign.gr που ντύνουν πλέον το kart, είχα τραβήξει τα βλέμματα των αντιπάλων μου. Αυτό όχι απλά δε με άγχωσε αλλά με πείσμωσε ακόμα περισσότερο. Έχοντας την τεχνική υποστήριξη της Spirit-Rubicone Corse Kfr δεν αντιμετώπισα κανένα μηχανικό πρόβλημα κι έτσι επικεντρώθηκα στις δοκιμές. Δοκίμασα πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις και η τελική μου επιλογή με δικαίωσε. Κατάφερα σε αντίθεση με άλλους αγώνες να εκμεταλλευτώ τα φρέσκα ελαστικά των δοκιμών και βελτιώνοντας σημαντικά το χρόνο μου κατέκτησε τη 2η θέση στα χρονομετρημένα. Η διαφορά των 59 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον πρώτο καθώς και το γεγονός ότι δεν κατάφερα να κάνω αρκετούς «καθαρούς» γύρους, χωρίς να συναντήσω αργότερους οδηγούς μπροστά μου, με κάνουν να πιστεύω ότι θα μπορούσα να διεκδικήσω και την pole position. Στο προκριματικό σκέλος είχα αποφασίσει εκ των προτέρων να μην πιέσω για τη νίκη αλλά να «διαβάσω» τον αντίπαλο μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια