FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Πανετοιμος ο Schumi και του χρονου...

Κατηγορηματικά διέψευσε ο Μίχαελ Σουμάχερ δημοσιεύματα που τον ήθελαν να αποσύρεται ξανά και αυτή τη φορά… οριστικά από τη Formula 1 μετά τις απογοητευτικές εμφανίσεις του με τη Mercedes στο φετινό πρωτάθλημα.
«Σε αντίθεση με ό,τι αναφέρουν κάποιες αστείες φήμες και κάποιες ηλίθιες ιστορίες, σίγουρα θα συνεχίσω και του χρόνου. Είναι οριστικό. Το καλό είναι πως έχω την υποστήριξη της ομάδας μου και από τη στιγμή που με θέλουν, θέλω κι εγώ να παραμείνω», δήλωσε ο 42χρονος Γερμανός πιλότος, που έχει επικριθεί για την απόδοσή του, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να παραμείνει στις πίστες και μετά τη λήξη του συμβολαίου του. «Θα δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα, πόση ενέργεια έχω μέσα μου κι αν ακόμη το διασκεδάζω».
Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής «Σούμι» είναι δέκατος στη βαθμολογία των οδηγών με μόλις 32 βαθμούς, οκτώ αγώνες πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια