FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ VETTEL ΣΤΗΝ POLE ΓΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑ

Όπως ήταν αναμενόμενο ο 26χρονος Γερμανός πρωταθλητής πήρε την pole position και θα ξεκινήσει αύριο από την 1η θέση στο Αμερικάνικο GP. Δίπλα του θα βρίσκεται ο Μαρκ Γουέμπερ με την άλλη Red Bull. Ο Φέτελ ήταν ταχύτερος και στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου ακολουθούμενος από τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ και τους Χάμιλτον - Χούλκενμπεργκ.
Οι κατατακτήριες διεξήχθησαν υπό ιδανικές καιρικές συνθήκες, με θερμοκρασία οδοστρώματος στους 30 βαθμούς Κελσίου, καθόλου υγρασία και ένα ελαφρύ αεράκι. Στην πρώτη περίοδο το Q1 οι περισσότεροι πιλότοι ξεκίνησαν την προσπάθειά τους με τη σκληρή γόμα της Pirelli όμως μόνο οι δυο οδηγοί της Red Bull κατόρθωσαν να καταταγούν με αυτή. Εκτός διαδικασίας εκτός από τους τέσσερις πιλότους των Caterham και Marussia έμειναν ο Άντριαν Σούτιλ που αντιμετώπισε κλατάρισμα στο εμπρός δεξιά ελαστικό αλλά και ο Μαλντονάντο που κατά τη διάρκεια των δοκιμών είχε μια "στιγμή" με τον Γκουτιέρεζ. Ο πιλότος από τη Βενεζουέλα που του χρόνου δε θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Williams έχασε την πορεία του στη στροφή 6 και επιστρέφοντας στην πίστα παραλίγο να έχει επαφή με τον Γκουτιέρεζ. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και ζήτησαν και τη γνώμη των οδηγών μετά τη λήξη των δοκιμών.
 Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών συμμετείχαν οι 16 ταχύτεροι πιλότοι σύμφωνα με το www.f1kart.gr της πρώτης περιόδου και η χρήση της πιο μαλακής εκ των δυο γομών της Pirelli στη συγκεκριμένη περίπτωση της μέσης γόμας ήταν μονόδρομος. Ταχύτερος όλων αρχικά ήταν ο Χάμιλτον μέχρι να έρθει τέσσερα λεπτά πριν το τέλος ο Γκροζάν για να σπάσει το φράγμα του 1:38 κατά μισό δευτερόλεπτο. Ο Γουέμπερ αντέδρασε αμέσως κατεβάζοντας δυο δέκατα ενώ παραπλήσιο χρόνο με τον Αυστραλό πέτυχε και ο Αλόνσο. Ο Φέτελ δεν είχε πρόβλημα να φτάσει το χρονόμετρο στο 1:37 στη μοναδική του προσπάθεια που τον έφερε στην πρώτη θέση και στο Q2. Εκτός διαδικασίας βρέθηκαν οι Βερν, Ρικιάρντο, Ρόσμπεργκ, Μπάτον,ντι Ρέστα και Μάσα. Εντυπωσίασε ο Μπότας με την παρουσία του στην δεκάδα ανάλογη επίδοση είχε να πετύχει από τον Καναδά όπου εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις μεικτές συνθήκες. Οι Williams δείχνουν να πηγαίνουν καλύτερα μετά την αλλαγή στο σύστημα της εξάτμισης όπου επέστρεψαν στην παλιά διάταξη καταργώντας τη διάταξη Coanda. Απογοήτευση για Ferrari και Mercedes που δίνουν μάχη για τη 2η θέση στους κατασκευαστές αφού είδαν από ένα μονοθέσιο τους εκτός διαδικασίας. Εξαίρετη εμφάνιση από τον Κοβαλάινεν που έβαλε τη Lotus στη 10αδα έστω και στην τελευταία θέση.
 Στο Q3 και τη μάχη της pole position ο Γουέμπερ βγήκε νωρίς και σημείωσε έναν ταχύτατο γύρο με 1:36.699 επίδοση που ο Φέτελ δεν κατάφερε να πλησιάσει στην πρώτη του προσπάθεια. Ενώ απέμεναν 3 λεπτά για την ολοκλήρωση της 10λεπτης διαδικασίας μόνο 5 πιλότοι είχαν πάρει χρόνο και μόνο οι Red Bull είχαν κινηθεί κάτω από το 1:37. Ο Γουέμπερ στη δεύτερη προσπάθειά του βελτίωση 2 δέκατα και ο Φέτελ επιβεβαιώνοντας την ταχύτητά του κατέβηκε ακόμη πιο κάτω σημειώνοντας μια ακόμη pole position την 8η φετινή. Ο Γκροζάν ήταν ο πρώτος από τους υπόλοιπους όντας μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Κοβαλάινεν ενώ ο Χούλκενμπεργκ έφερε τη Sauber μπροστά από τους Χάμιλτον και Αλόνσο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια