FORMULA 1

Column Left

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΑΥΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ WEBBER ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΓΩΝΑ...

Το γκραν πρι της Βραζιλίας στην πίστα του Ιντερλάγκος, τελευταίο για τη φετινή σεζόν του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Φόρμουλα Ένα, θα κλείσει την αυλαία στην καριέρα του Μαρκ Γουέμπερ. Ο 36χρονος Αυστραλός, ο οποίος από το 2007 αγωνίζεται με τα χρώματα της Red Bull, έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό ότι θα αποχωρήσει για να ενταχθεί στο δυναμικό της Πόρσε και να τρέξει σε αγώνες όπου συμμετέχει η γερμανική εταιρεία, όπως οι «24 ώρες του Λε Μαν» και το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής.
Ο Γουέμπερ στη 12η σεζόν του στη Φόρμουλα Ένα, πέρασε από τη Μινάρντι, τη Τζάγκουαρ και τη Γουίλιαμς, πριν καταλήξει στη Red Bull. Εχει πανηγυρίσει εννέα νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και έχει καταλάβει δύο φορές την τρίτη θέση στην κατάταξη των οδηγών, βοηθώντας τη Red Bull να κατακτήσει τρεις τίτλους κατασκευαστών (2010, 2011, 2012), ενώ τη φετινή σεζόν βρίσκεται στην πέμπτη θέση της κατάταξης των οδηγών. «Το γκραν πρι της Βραζιλίας είναι το τελευταίο και ανυπομονώ για κάτι διαφορετικό στο μέλλον. Κάτι θα πήγαινε στραβά αν ήμουν απογοητευμένος που θα σταματήσω. Έχω πάρει την απόφασή μου, γιατί τα κίνητρά μου δεν είναι όπως ήταν στην αρχή. Συνεπώς, το χρονικό σημείο της αποχώρησης είναι καλό για μένα. Είμαι χαρούμενος που ακόμη μπορώ να οδηγώ καλά. Διασκέδασα αυτά τα χρόνια και έχω καταφέρει πολλά πράγματα», δήλωσε ο διάσημος Αυστραλός οδηγός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια