FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Ο Εστεμπάν Γκουτιέρεζ πιστεύει ότι ο ρόλος του στη Ferrari ως τρίτος οδηγός θα ανοίξει νέες πόρτες Διάβασε περισσότερα στο: Γκουτιέρεζ: «Ανοίγει πόρτες ο ρόλος μου στη Ferrari» | Formula 1 | gazzetta.gr Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook

Για τον ρόλο του ως τρίτος οδηγός στη Ferrari μίλησε ο Εστεμπάν Γκουτιέρεζ στο espn. Ο Μεξικανός τόνισε ότι με τα καθήκοντα αυτά ανοίγονται νέες πόρτες στο μέλλον για τον ίδιο και ελπίζει να λάβει μέρος στις ελεύθερες δοκιμές του Γκραν Πρι της χώρας του. Ωστόσο, τόνισε ότι κάτι τέτοιο εξαρτάται από πολλά πράγματα. «Θα σήμαινε πολλά», όταν ρωτήθηκε τι θα σήμαινε να πάρει θέση βασικού οδηγού. Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στον στόχο του και στην επιλογή να πάει στη Scuderia. «Ήρθα στη Ferrari ως τρίτος οδηγός με έναν στόχο και ένα όραμα. Πήρα αρκετά μεγάλο ρίσκο επειδή το να χάνεις την αγωνιστική θέση είναι πάντα ρίσκο.
Πρώτον, δεν είναι εύκολο να μπω στη Formula1. Δεύτερον δεν είναι εύκολο να είμαι εκτός τη μία και μέσα την άλλη. Είναι ένα ρίσκο που πήρε έχοντας ένα πρότζεκτ μπροστά. Τα πράγματα πάνε πολύ καλά στη σχέση μου με τη Ferrari και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Προσπαθώ να τους συνεισφέρω πολλά και αυτό ανοίγει νέες ευκαιρίες για μένα στο μέλλον. Δουλεύω πολύ σκληρά για να το σταθεροποιήσω αυτό για την επόμενη σεζόν». Τέλος, μίλησε και για το ενδεχόμενο να δώσει το παρών στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του Μεξικού. «Δεν επιβεβαιώθηκε. Η Ferrari θέλει να μου δώσει την ευκαιρία. Θα ήταν κάτι πολύ ξεχωριστό, αλλά εξαρτάται από πολλά πράγματα. Το αφεντικό μου, ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, έχει αναφέρει αυτή την πιθανότητα. Βασικά αυτό εξαρτάται από το πώς θα έχει εξελιχτεί το πρωτάθλημα σ' εκείνο το στάδιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια