FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Δεν ενδιαφέρεται για Formula1 η Πάτρικ

Για το ενδεχόμενο να τρέξει κάποια στιγμή στη Formula1 μίλησε η Ντάνικα Πάτρικ στο CNN. Η Αμερικανίδα οδηγός συμμετέχει στο πρωτάθλημα NASCAR από το 2011, όπου μετράει 1 pole position και 6 τερματισμούς στην πρώτη δεκάδα, και δηλώνει χαρούμενη που μπορεί να βρίσκεται κοντά στους οικείους της και παράλληλα να τρέχει σε αγώνες. Άλλωστε, παραδέχτηκε πως δεν είναι και στην κατάλληλη ηλικία (33 ετών) για να αλλάξει καριέρα. «Είμαι πολύ μεγάλη για να αλλάζω καριέρες ξανά και ξανά. Δεν έχω επιθυμία να κάνω κάτι διαφορετικό από αυτό που κάνω τώρα. Είμαι κοντά στους φίλους μου και στην οικογένειά μου και παράλληλα συμμετέχω σε αγώνες σε παγκόσμιο επίπεδο. Η F1 πιστεύω ότι θα μπορούσε να το παρέχει αυτό. Έζησα για λίγα χρόνια και η F1 ήταν ό,τι ήθελα να κάνω, αλλά για να είμαι ειλικρινής, όταν επέστρεψα στις Πολιτείες σκέφτηκα ότι εδώ θέλω να είμαι. Ποτέ μη λες ποτέ για τίποτα, όμως αυτή τη στιγμή είμαι η χαρούμενη εκεί που είμαι», ήταν τα λόγια της Πάτρικ, η οποία το 2008 έγινε η πρώτη γυναίκα που κέρδισε αγώνα στα IndyCar με τη νίκη της στο Μότετζι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια