FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Ρόσμπεργκ πιστεύει στο θαύμα

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν ονειροβατεί. Ο 30χρονος πιλότος της Mercedes δήλωσε, ότι «χρειάζομαι πλέον ένα μικρό θαύμα στη Formula 1, για να κατακτήσω το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα εξαιτίας της βλάβης του κινητήρα μου και της νίκης του Λιούις». Ως γνωστόν, ο Λιούις Χάμιλτον θριάμβευσε στη Μόντσα, ενώ ο Ρόσμπεργκ εγκατέλειψε και έμεινε άποντος. Ετσι έχουν στενέψει πλέον πολύ τα περιθώρια για τον Γερμανό, αφού ακόμη και αν νικήσει και στα επτά εναπομείναντα Γκραν Πρι, θα αρκούν στον Χάμιλτον έξι δεύτερες θέσεις και μία τρίτη, για να κατακτήσει και πάλι ο Βρετανός το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Ωστόσο ο Ρόσμπεργκ προειδοποίησε τον ομόσταβλό του, να μην πανηγυρίζει πρόωρα, γράφοντας χαρακτηριστικά στη στήλη του στη γερμανική εφημερίδα Bild, ποιο είναι το πλεονέκτημά του: «το μαχητικό μου πνεύμα. Η παράδοση δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μου. Πιστεύω ακόμη, ότι μπορώ να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής».
Στο ίδιο άρθρο υπογραμμίζει ο Ρόσμπεργκ, ότι «όσο είναι αυτό δυνατόν μαθηματικά, θα το πιστεύω». Πάντως ο Γερμανός πιλότος της Mercedes διάγει μετά τη γέννηση της κορούλας του μία από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής του. «Όταν εμφανίζεται στο κινητό μου μία μικρή φωτογραφία ή βίντεο του κοριτσιού μου, χοροπηδάει η καρδιά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά. Ταυτόχρονα ‘’υποσχέθηκε’’ στο Χάμιλτον μία καυτή μάχη στο επόμενο Γκραν Πρι. «Σε δύο εβδομάδες θα πατήσω τέρμα τα γκάζια στη Σιγκαπούρη», είπε ο Ρόσμπεργκ. Η υπεροχή του Χάμιλτον είναι πάντως εφέτος συντριπτική. Ο Βρετανός έχει ξεκινήσει στους έντεκα από τους δώδεκα αγώνες από την pole position, ενώ ο Γερμανός μόλις μία φορά. Επίσης ο Χάμιλτον μετρά εφέτος ήδη επτά νίκες και ο Νίκο τρεις, άρα χρειάζεται ο Ρόσμπεργκ όχι απλά ένα μικρό, αλλά ένα πολύ μεγάλο θαύμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια