FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Η Williams κρατά τους οδηγούς της και ο Hulkenberg μένει στην Force India

F1: Η Williams κρατά τους οδηγούς της και ο Hulkenberg μένει στην Force IndiaH Williams Martini Racing επιβεβαίωσε, ότι οι Felipe Massa και Valtteri Bottas θα μείνουν για τρίτη σεζόν (2016) στην ομάδα της Formula 1. Μία ημέρα πριν η Force India ανακοίνωσε πως ο Nico Hulkenberg θα είναι οδηγός της για το 2016 και το 2017. Η μεταγραφές στις ομάδες της F1 ξεκίνησαν με επιβεβαιώσεις. Σημαντικότερη αυτή της Williams η οποία κρατά το ίδιο line up των οδηγών της. Σύμφωνα με την ανακοίνωση: «Ο Felipe (Massa) εντάχθηκε στην ομάδα το 2014 και μέχρι στιγμής έχει πετύχει μία την pole position (το 2014 Αυστριακό Grand Prix) και τέσσερις τερματισμούς στο podium. Η εμπειρία του, περισσότερο από μια δεκαετία στην Formula One, είναι ένα από τα πολύτιμα προτερήματά του ». Για τον Bottas η ανακοίνωση της Williams αναφέρει: «Ο Valtteri είναι ένα από τα πιο ελπιδοφόρα ταλέντα του αθλήματος, με επτά τερματισμούς στο podium τις τελευταίες δύο σεζόν. Έχει αναπτυχθεί ως οδηγός στη Williams και είναι ένας από τους πιο περιζήτητους οδηγούς στην F1». «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος της οικογένειας της Williams. Είμαι στη δεύτερη χρονιά μου εδώ και είμαι τόσο ευτυχής, που συνεργάζομαι με την ομάδα» δήλωσε ο Massa. Ο Valtteri Bottas πρόσθεσε: «Είμαι πραγματικά χαρούμενος που θα είμαι με την ομάδα για τέταρτη σεζόν στην Formula 1. Η ομάδα γίνεται όλο και περισσότερο ισχυρή και ανυπομονώ να συνεχίσουμε».
Nico Hulkenberg στην Force India το 2016 και το 2017 Όπως ανακοίνωσε η Force India, ο Nico Hulkenberg επέκτεινε το συμβόλαιο με την ομάδα για ακόμη δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει πως ο Nico θα οδηγεί για λογαριασμό της Sahara Force India μέχρι και το 2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια