FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Δοκιμές από Pirelli με τη συμβολή ρούκι!

Τα πρώτα δείγματα ενόψει του 2016 είδε η Pirelli, αφού πραγματοποίησε μία ημέρα δοκιμών στο Άμπου Ντάμπι την Τρίτη (1/12). Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που έγιναν επίσημα χρόνοι για το 2015, καθώς σειρά έχουν οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της επόμενης χρονιάς.
Πάντως, το αξιοσημείωτο της όλης ιστορίας είναι ότι κάποιες από τις ομάδες της Formula1 έδωσαν ευκαιρίες σε νεαρούς και ανερχόμενους οδηγούς να δοκιμάσουν ένα μονοθέσιο προδιαγραφών της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Εξ' αυτών ένας ήταν ο νέος οδηγός εξέλιξης της Force India, Αλφόνσο Σέλις.Ο 19χρονος Μεξικανός πήρε θέση δίπλα στον Νίκο Χούλκενμπεργκ για να ακολουθήσει το πρόγραμμα της ομάδας του. «Η πρώτη μου μέρα σε μονοθέσιο της Formula1 ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες. Το μονοθέσιο είχε τεράστια πρόσφυση και εξαιρετική αποδοτικότητα στο φρενάρισμα. Η εμπειρία μου στη Formula 3.5 με είχε προετοιμάσει αρκετά καλά γι' αυτή τη μεγάλη πρόκληση.
Απόλαυσα την εμπειρία είμαι χαρούμενος με το πώς κύλησε η μέρα. Για τους πρώτους γύρους ήμουν σταθερό, ενώ συνήθισα το μονοθέσιο και όλα τα συστήματα. Μετά, σε κάθε γύρο ξεκίνησα να πιέζω ολοένα και περισσότερο, καθώς εξακολουθούσα να μαθαίνω. Με το πρόγραμμα της Pirelli, απλά μπορούσα να εστιάσω στην οδήγησή μου και στο να γνωρίσω τους πάντες.Το 2016 θα είναι σημαντική χρονιά για μένα, καθώς θα συνεχίσω τη δουλειά με την ομάδα, οπότε είμαι χαρούμενος που έχω ήδη μερικά πολύτιμα χιλιόμετρα», είπε ο Σέλις, ο οποίος φέτος έτρεξε στη Formula Renault και στο GP3, ενώ την επόμενη σεζόν θα τρέξει σε πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών σε εφτά Γκραν Πρι. Από τη μεριά της, η Marussia χρησιμοποίησε τον δικό της οδηγό εξέλιξης για το 2015, Τζόρνταν Κινγκ, ο οποίος μπήκε για πρώτη φορά στο τιμόνι μονοθεσίου της F1.
«Η πρώτη μου φορά πίσω από το τιμόνι μονοθεσίου της F1 ήταν απίστευτη εμπειρία και δεν αρκεί το ευχαριστώ στη Manor που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία. Οι σημερινές δοκιμές της Pirelli είχαν μία πολύ ιδιαίτερη προσοχή και ήμουν αποφασισμένος να κάνω το μέγιστο για να δείξω την εξέλιξή μου και το υλικό μου για το μέλλον.
Είχαμε μία ημέρα χωρίς προβλήματα, οπότε μπορούσα να μείνω στο πλάνο, κάτι που μου έδωσε τη δυνατότητα να φτιάξω αυτοπεποίθηση. Ήμουν πολύ ευτυχής που οδήγησα το μονοθέσιο για 59 γύρους και είμαι χαρούμενος με τον χρόνο μου, με δεδομένα όλα τα στοιχεία του προγράμματος. Ανυπομονώ να το κάνω ξανά κάποια στιγμή.
Ελπίζω σύντομα!», δήλωσε ο 21χρονος Βρετανός. Με την ομάδα του Μπάνμπερι συμμετείχε και ο πιλότος του GP2 Ρίο Χαριάντο, που στο παρελθόν έχει κάνει ξανά δοκιμές στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. «Έχει περάσει λίγος καιρός από την τελευταία φορά που δοκίμασα μονοθέσιο της Formula1, για την ακρίβεια με τη Manor το 2012.
Τα σημερινά μονοθέσια είναι πολύ διαφορετικά, ειδικά στη διαχείριση του κινητήρα. Όσο περνούσε η ώρα βελτιωνόμουν χωρίς να έχω προβλήματα. Ήταν δοκιμές της Pirelli, οπότε το πρόγραμμα ήταν ανάλογα με τις απαιτήσεις της, αλλά είμαι χαρούμενος με τη δουλειά που έκανα και που είχα άλλη μία ευκαιρία να οδηγήσω μονοθέσιο της Formula1 και να δείξω τι μπορώ να κάνω», ήταν τα λόγια του Ινδονήσιου που συμπλήρωσε 56 γύρους με την MR03B.
Τέλος, άλλοι ελπιδοφόροι οδηγοί που έλαβαν μέρος στις δοκιμές της Pirelli στη Γιας Μαρίνα ήταν ο φετινός παγκόσμιος πρωταθλητής του GP2 Στόφελ Φαντόρν με τη McLaren, ο κάτοχος του φετινού τίτλου στο DTM Πασκάλ Βερλάιν με τη Mercedes και ο Κινέζος Άντερλι Φονγκ με τη Sauber.

celis_fi.jpg

Ο Αλφόνσο Σέλις


Διάβασε περισσότερα στο: Δοκιμές από Pirelli με τη συμβολή ρούκι! (pics) | Formula 1 | gazzetta.gr 
Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια