FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Η ΕΘΕΑ ανεβαζει το πηχυ της ενημερωσης χωρις την Πολιτεια

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τις εξελίξεις στο χώρο του Ελληνικού Κάρτινγκ εξέδωσε η ΕΘΕΑ αλλα βλέπουμε να απουσιάζει εκτός απο τις αναφορές η υποστήριξη και η πίεση προς τη Πολιτεία των θεσμών με αποτέλεσμα να συμμετέχουν όσοι έχουν..γερό πορτοφόλι. Ιδού ένα μέρος:

"Λίγο μετά την συμπλήρωση του πρώτου μισού του Πρωταθλήματος Καρτ 2009, εγκαινιάζουμε μια προσπάθεια επικοινωνίας με όλους τους ενδιαφερόμενους, η οποία θα μας βοηθήσει να σχεδιάσουμε καλύτερα την συνέχεια και να διορθώσουμε τα όποια σημεία χρειάζονται βελτίωση.
Η επιτροπή κάρτ ΕΘΕΑ υλοποίησε ένα νέο τρόπο βαθμολόγησης των Πρωταθληματικών αγώνων κάρτ μέσα απο τις νέου τύπου έγγραφες εκθέσεις παρατηρητών. Σκοπός των εκθέσεων αυτών, που δίνουν έμφαση στα σημεία ασφαλείας, στον τρόπο προβολής του κάρτ, στον τρόπο παρουσίασης των αγωνιστικών χώρων και στην οργανωτική δομή πρίν και κατά τη διάρκεια του αγώνα, είναι η εκτίμηση των πεπραγμένων και εν συνεχεία η προσπάθεια αναβάθμισης των αγώνων. Απο την μελέτη των εκθέσεων και την προσωπική μας παρουσία στους (3) τρείς Πρωταθληματικούς αγώνες, βγάλαμε διάφορα συμπεράσματα τα οποία και παραθέτουμε, με σκοπό να πληροφορηθούν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι ποιά είναι τα σημεία στα οποία πρέπει στο μέλλον να δοθεί επιπλέον προσοχή.
Ο πρώτος Πρωταθληματικός αγώνας Κάρτ 2009 διεξήχθη στην πίστα ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ της Αθήνας απο την λέσχη START LINE. Παρά το γεγονός οτι η πίστα έχει κάνει πολλή δουλειά στον τομέα της ασφάλειας, υπήρξαν ελλείψεις στην παρουσίαση της σαν χώρου αφετηρίας του Πρωταθλήματος Κάρτ με σημαντικώτερες την έλλειψη συντήρησης των γραμμών οριοθέτησης εκκινήσεων (τούνελ) και του χώρου προσχάρας εκκινήσεων. Είναι επίσης αναγκαίο να ανακαινιστεί ο τύπος περίφραξης του πάρκ φερμέ, να μεγαλώσει ο χώρος και να τοποθετηθούν οι απαιτούμενες σωστές πόρτες εισόδου και εξόδου, η δε οργάνωση να φροντίσει την φύλαξη με αποτελεσματικότερο τρόπο. Μελετάται ή σχεδίαση των απαραιτήτων καρτών πρόσβασης στο παρκ φερμέ απο την ΕΘΕΑ σε ετήσια βάση ώστε να δίνονται στους οργανωτές και οι χώροι να επιτηρούνται σε όλους τους αγώνες με τον ίδιο τρόπο.
Η επιτροπή καρτ επεξεργάζεται το θέμα και στη συνέχεια εν όψει των υπολοίπων αγώνων και του Βαλκανικού - ΟΡΕΝ Κυπέλλου θα προτείνει συγκεκριμμένες λύσεις. Η διοργάνωση του αγώνα ήταν ικανοποιητική, χωρίς όμως να αποφευχθούν λάθη στις εκκινήσεις, ιδιαίτερα στο Α σκέλος. Ενα επιπλέον πρόβλημα προέκυψε απο την πλημμελή οριοθέτηση των χώρων paddocks με αποτέλεσμα να υπάρχουν γκρίνιες απο πολλούς αντιπροσώπους και συμμετέχοντες. Ορθώς η φωτογραφία του σκουριασμένου αεροσυμπιεστού στο Rallygr δεν μας τιμά σαν οργανωτές και δεκτή η κριτική, με την υπόσχεση να επανορθώσουμε...
Στα θετικά της οργάνωσης ήταν η προσπάθεια εκσυγχρονισμού των αγώνων σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, καθώς παρουσιάστηκε απο την INFOMEGA και λειτούργησε με επιτυχία για πρώτη φορά στην Ελλάδα το σύστημα SPEED TRAP (ελέγχου ταχύτητας σχηματισμού σε συνδιασμό με το σύστημα καμερών επιτήρησης εκκινήσεων).
Ο δεύτερος Πρωταθληματικός αγώνας Κάρτ 2009 διεξήχθη στην πίστα DRIVE PARK της Θεσσαλονίκης απο την λέσχη ΑΣΠΙΣ. Κατά γενική ομολογία ήταν απο τους καλύτερους αγώνες που έχουν διοργανωθεί στη χώρα μας και απέσπασε την καλύτερη βαθμολογία στις μέχρι τώρα εκθέσεις παρατηρητών. Το πρώτο σημαντικά θετικό στοιχείο ήταν οι ενημερώσεις των οδηγών και των διαγωνιζομένων το απόγευμα του Σαββάτου, με προβολή σε power point μέσω υπολογιστή σε μεγάλη επίτοιχη οθόνη, όλου του τρόπου εκκινήσεων.....'

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια