FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Ο Vettel θεωρει...τιποτα το Νο1!

Παρά την κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου στα 23 του χρόνια (σ.σ: είναι ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία της F1) ο Σεμπάστιαν Φέτελ παραμένει προσγειωμένος και επικεντρωμένος στην προετοιμασία του ενόψει της νέας χρονιάς.
Ο Γερμανός ξέρει καλά ότι θα είναι δύσκολο να υπερασπιστεί τον τίτλο του καθώς θα αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό τόσο εσωτερικά από τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ όσο και από τους Αλόνσο, Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ.
Μιλώντας στο επίσημο site της ομάδας του για την μικρή χειμερινή ανάπαυλα ο Φέτελ αποκάλυψε: «Ήταν θετικό ότι βρήκα λίγο χρόνο για τον εαυτό μου το χειμώνα και πέρασα στιγμές με τους φίλους μου και την οικογένειά μου. Αυτό το διάστημα ήταν μικρό αμέσως μετά ξεκινήσαμε την προετοιμασία οπότε συνολικά δεν αισθάνομαι ότι άλλαξε κάτι στη ζωή μου με την κατάκτηση του τίτλου. Δεν μου δίνει κανένα πλεονέκτημα το Νο 1 που βρίσκεται πάνω στο μονοθέσιο. Είναι απλά ωραίο το συναίσθημα που μου προκαλεί. Η περσινή χρονιά ήταν μια μεγάλη επιτυχία και μια μεγάλη ανακούφιση για μένα. Ευελπιστώ να με έκανε πιο δυνατό αλλά δεν έχω καμία ψευδαίσθηση η χρονιά μπροστά μας θα είναι μακρά και απαιτητική».
Μιλώντας για τη δυναμική της RB7 και τις ελπίδες του να διατηρήσει τον τίτλο ο 23χρονος Γερμανός παραμένει προσγειωμένος: «Φαίνεται να έχουμε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς για να πει κανείς οτιδήποτε με σιγουριά. Έχουμε πολύ δουλειά για να παρουσιαστούμε έτοιμοι στην πρεμιέρα και φυσικά οι αντίπαλοί μας δεν θα καθίσουν με σταυρωμένα χέρια».
Όσον αφορά τα εμπόδια προς την διατήρηση του τίτλου ο Φέτελ επικεντρώνεται στα ελαστικά της νεοφερμένης Pirelli: «Τα ελαστικά είναι πολύ διαφορετικά από τα περσινά. Βέβαια τα ίδια χρησιμοποιούμε όλοι. Είμαι βέβαιο ότι θα αλλάξει η μορφή των αγώνων. Πιστεύω ότι αποκλείεται να έχουμε μόνο ένα ή δυο πιτ στοπ κατά τη διάρκεια του αγώνα. Θα έχουμε τουλάχιστον τρία ή τέσσερα πιτ στοπ. Αυτό θα οδηγήσει σε μεγάλη αύξηση του ενδιαφέροντος». Την ερχόμενη Τετάρτη 9/3 όλες οι ομάδες θα βρεθούν στην πίστα της Βαρκελώνης για το τελευταίο 4ημερο δοκιμών προτού μπουν στο αεροπλάνο για το μακρύ ταξίδι στην Αυστραλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια