FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Θελει διαδοχο του τον Vettel o Schumi...

Ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μίλησε στον "Ελεύθερο Τύπο" για τα όσα έζησε με τη Ferrari και το ενδεχόμενο να επιστρέψει στη Scuderia και εκφράζει την επιθυμία του να φτάσει έστω σε μια νίκη.
Τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του Μίκαελ Σουμάχερ:
Για τα πυρά του Τύπου που δέχτηκε πέρυσι και το πώς αντιδρά ο ίδιος: "Η Formula 1 είναι είναι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και υπάρχει μεγάλη απήχηση σε όλο τον κόσμο. Δε με αγγίζουν οι κριτικές. Εξάλλου, όλα τα χρόνια αυτό συμβαίνει. Είμαι συνηθιοσμένος σε τέτοιες καταστάσεις και βρίσκομαι στο χώρο, επειδή αγαπώ τις προκλήσεις. Πάντα θα βρεθεί κάποιος να σχολιάζει, είτε θετικά είτε αρνητικά. Το πρόβλημα είναι ότι όλοι έχουν από μια άποψη. Ωστόσο, είναι λίγοι αυτοί που γνωρίζουν τα τεκταινόμενα εκ των έσω. Οι απόψεις αυτών των ανθρώπων μετράνε για μένα".
Σε ερώτηση για το αν μπορεί να επιστρέψει στις νίκες ή ακόμη και να διεκδικήσει τον τίτλο είπε: "Να είστε βέβαιοι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Το να κερδίσω ακόμη έναν παγκόσμιο τίτλο θα είναι απίστευτο. Ωστόσο, δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια. Γι' αυτό και ο βασικός μου στόχος είναι να τερματίσω τουλάχιστον μία φορά στην πρώτη θέση. Αυτό θα με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο".
Για τον Σεμπάστιαν Φέτελ και το γεγονός ότι ήδη τον αποκαλούν "baby Schumi": "Κάθε παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1 το αξίζει, όπως και ο Φέτελ. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γι' αυτόν. Τον γνωρίζω προσωπικά αρκετά χρόνια και έχω παρακολουθήσει την εξέλιξή του. Μου θυμίζει κάπως τον εαυτό μου όταν πήτα τον πρώτο μου τίτλο το 1994. Έχει αστείρευτο ταλέντο και ελπίζω να συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή για πολλά χρόνια ακόμη. Δεν θα με πείραζε αν ξεπερνούσε τα επιτεύγματά μου. Θα μπορούσε να γίνει διάδοχός μου..."
Για το αν σκέφτεται την πιθανότητα να επιστρέψει στη Ferrari: "Δεν τον γνωρίζω αυτό, αλλά προς το παρόν είμαι πολύ χαρούμενος στη Mercedes. Τα χρόνια που πέρασα με τη Ferrari αποτελούν ένα ιδιαίτερο κομμάτι της ζωής μου. Η υποστήριξη των οπαδών της ομάδας ήταν απίοστευτη και θα θυμάμαι για πάντα όσα πέτυχα με τη Scuderia".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια