FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Βαρκελωνη με κυριαρχια Vettel τη 2η ημερα

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ σημείωσε νέο ρεκόρ χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης κατεβαίνοντας για πρώτη φορά από το 1:22 φέτος. Αυτό μετά τη χθεσινή ταχύτερη φετινή επίδοση του Μαρκ Γουέμπερ. Ο Φέτελ πέτυχε το συγκεκριμένο χρόνο στον πρώτο γύρο μιας εξόδου που είχε συνολική διάρκεια 5 γύρους. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους η περσινή pole position του Γουέμπερ ήταν στο 1:19.995.
O Φέτελ κινήθηκε σε αρκετούς γύρους σήμερα κάτω από το 1.22 ενώ σε εξόδους με πολλούς γύρους (16) επέδειξε αξιοσημείωτη σταθερότητα. Η επίδοση αυτή του Γερμανού έρχεται σαν επιστέγασμα των χθεσινών δηλώσεων του Γουέμπερ ότι η Red Bull αυτή τη στιγμή είναι έτοιμη για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.
Όπως έχουμε επισημάνει και ξαναγράψει η Toro Rosso δείχνει να έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα προόδου και μην εκπλαγείτε αν την δείτε να βρίσκεται κοντά στους πρωτοπόρους στους πρώτους αγώνες. Θυμίζουμε ότι από πέρυσι η μικρή ομάδα της Red Bull φτιάχνει το δικό της σασί. Σήμερα ο Σεμπαστιάν Μποεμί όχι μόνο πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο ημέρας σε προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών αλλά είχε και σταθερά καλό ρυθμό σε προσομοίωση αγώνα.
Η σημερινή επίδοση του Βιτάλι Πετρόφ αποδεικνύει και την πρόοδο της Renault απ’ την οποία δε λείπουν όμως τα προβλήματα αξιοπιστίας. Τα οποία περισσεύουν στη McLaren, ο Χάμιλτον σήμερα αντιμετώπισε διαρροή στα υδραυλικά αλλά και πρόβλημα με το νέο σύστημα εξατμίσεων. Αποτέλεσμα να μην ολοκληρώσει την προσομοίωση αγώνα και να συμπληρώσει μόνο 57 γύρους. Αργότερα σε δηλώσεις του ο Βρετανός τόνισε: «Δεν πιστεύω ότι μπορώ να διεκδικήσω τον παγκόσμιο τίτλο μ’ αυτό το μονοθέσιο όπως είναι. Ελπίζω ο ρυθμός εξέλιξης να είναι τέτοιος που να μας επιτρέψει να διεκδικήσουμε νίκες μετά από κάποιους αγώνες. Αρκεί να πάρουμε βαθμούς στο ξεκίνημα για να μην μείνουμε πολύ πίσω. Αν στους πρώτους αγώνες είμαστε την πεντάδα τότε δε θα χάσουμε πολύ έδαφος». Η McLaren ανακοίνωσε σήμερα την πρόσληψη του ντε λα Ρόσα σε ρόλο δοκιμαστή.
Παρά την κατάταξη στους χρόνους η Ferrari ήταν ανταγωνιστική προς τη Red Bull σε ρυθμό αγώνα. Η F-150 έχει νέο σύστημα εξατμίσεων και αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο.
Αναβαθμίσεις και στη Mercedes με νέο σύστημα εξατμίσεων αλλά και αεροδυναμικά βοηθήματα ενώ αναμένονται και άλλα τις επόμενες μέρες. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ στις μετέπειτα δηλώσεις του ήταν ευχαριστημένος από την δυναμική που απέκτησε το αναβαθμισμένο μονοθέσιο που θα φανεί τις επόμενες μέρες. Ο Γερμανός συμπλήρωσε 466km αν και σταμάτησε πρόωρα την προσπάθεια λόγω ενός αστοχίας στο σώμα του μονοθεσίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια