FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Bruno Senna θελει μεγαλες ευκαιριες

Ο Bruno Senna δήλωσε ότι θα κάνει τα πάντα για να εξελίξει την ταχύτητά του και την κατανόησή του επί των τεχνικών θεμάτων στη Formula 1, ώστε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τη μεγαλύτερη ευκαιρία που του παρουσιάστηκε στο σπορ – τη συμμετοχή του με τη Renault GP στα οκτώ τελευταία Grands Prix του φετινού πρωταθλήματος.
Ο Βραζιλιάνος, ανιψιός του αλησμόνητου Ayrton, αντικατέστησε τον Nick Heidfeld στην ομάδα του Enstone στο GP Βελγίου και με την 7η θέση του στην εκκίνηση (μπροστά από τον ομόλογό του, Vitaly Petrov), ειδικά στην τόσο απαιτητική πίστα του Spa, κέρδισε την εμπιστοσύνη της Renault GP.
Αρχικά ήταν αμφίβολο ότι ο Bruno Senna θα αγωνιζόταν και πέραν του GP Ιταλίας (11/09), διότι μετά τον αγώνα της Monza θα εκδικαζόταν η προσφυγή του Nick Heidfeld στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου σχετικά με τη λύση του συμβολαίου του από την ομάδα.
Ωστόσο, ο Γερμανός και η Renault GP πρόσφατα κατέληξαν σε συμβιβασμό εκτός δικαστηρίου κι έτσι η ομάδα του Enstone επιβεβαίωσε επισήμως ότι ο Bruno Senna θα αγωνιστεί και στα υπόλοιπα επτά φετινά εναπομείναντα Grands Prix.
"Η πίεση για αποτελέσματα προέρχεται κυρίως από τον εαυτό μου, αλλά αυτή η ανακοίνωση αφαιρεί το αίσθημα ανασφάλειας. Είμαι ενθουσιασμένος. Σημαίνει ότι μπορώ να πάω στον επόμενο αγώνα και να ρισκάρω περισσότερο", δήλωσε ο Bruno Senna για το συμβιβασμό της Renault GP με τον Nick Heidfeld.
Σχετικά με τη δική του εξέλιξη, συνέχισε: "Ελπίζω να μην χρειαστεί πολύ καιρός [να αναπτύξω την ταχύτητά μου]. Είμαι προνομιούχος έχοντας μια σπουδαία ομάδα πίσω μου, η οποία θα μου δώσει όλη την απαραίτητη υποστήριξη για επιταχύνω την περίοδο εκμάθησής μου.
Είναι σπουδαίο να οδηγείς για μια ομάδα που έχει κερδίσει πρωταθλήματα κι έχει τόση ιστορία. Επίσης, η R31 είναι πολύ πιο εξελιγμένο μονοθέσιο (σ.σ.: σε σχέση με την Hispania που οδηγούσε το 2010). Μου δίνει περισσότερη ευχαρίστηση και αυτοπεποίθηση να πιέσω στο όριο. Όσο ταχύτερα πας, τόσο πιο πολύ το διασεκδάζεις".
Για την εκμβάθηση της τεχνικής πλευράς της F1, ο 27χρονος συμπλήρωσε: "Νομίζω ότι πάντοτε μπορούσα να προσφέρω καλές πληροφορίες για το αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι μαθαίνω γρήγορα, οπότε θα χρησιμοποιήσω ό,τι έμαθα τους τελευταίους έξι μήνες ως δοκιμαστής, συμμετέχοντας στις τεχνικές αναλύσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια