FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Στη Renault κατέληξε ο Raikonnen

Το σίριαλ που άκουγε στο όνομα Κίμι Ραϊκόνεν έλαβε τέλος. Κι ενώ ο Φινλανδός ακουγόταν για την Williams, ήρθε η Renault και ανακοίνωσε επίσημα ότι συμφώνησε μαζί του για τα δύο επόμενα χρόνια.
Ο Ραϊκόνεν επιστρέφει στη Formula 1 τρία σχεδόν χρόνια μετά την αποχώρησή του από την Ferrari. Εδώ και αρκετό καιρό ακουγόταν ότι ο Φινλανδός βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις με την Williams για να ενταχθεί στο δυναμικό της, οι όποιες όπως φάνηκε δεν τελεσφόρησαν.
Από την άλλη πλευρά η Renault μετά την ανακοίνωσή της σχετικά με τη μη επιστροφή του Κουμπίτσα το 2012, αναζητούσε έναν έμπειρο πιλότο που θα αποτελούσε μαζί τον Βιτάλι Πετρόφ το οδηγικό της δίδυμο για το 2012. Όπως μάλιστα είχε επισημάνει στην Βραζιλία ο επικεφαλής της ομάδας του Ενστοουν, Ερίκ Μπουγέ, ο Ραϊκόνεν ήταν μέσα στην λίστα των υποψήφιων οδηγών της Renault, η οποία από την επόμενη χρονιά θα ονομάζεται Lotus.
Μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας των δύο πλευρών ο Φινλανδός πιλότος δήλωσε ενθουσιασμένος με την επιστροφή του στη Formula 1. «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που επιστρέφω στη Formula 1 μετά από διάλειμμα δύο ετών. Είμαι ευγνώμων που η Lotus Renault GP μου προσέφερε αυτή την ευκαιρία. Ο χρόνος μου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι ήταν ένα πολύ εποικοδομητικό στάδιο στην καριέρα μου ως οδηγό, αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι η όρεξη μου για την Formula 1 έγινε πρόσφατα πολύ μεγάλη.
Ηταν μια εύκολη επιλογή να επιστρέψω με τη Lotus Renault GP καθώς εντυπωσιάστηκα με τη φιλοδοξία της ομάδας. Τώρα ανυπομονώ να διαδραματίσω σημαντικό ρόλο στην προώθηση της ομάδας στις πρώτες θέσεις του grid», δήλωσε ο 32χορνος πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια