FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Formula 1: Στην Caterham ο Πικ

Νέα επαγγελματική στέγη βρήκε ο Τσαρλς Πικ αφού μετά τη Marussia θα συνεργαστεί με την Caterham. Ο νεαρός Γάλλος πιλότος θα συνδυάσει τον δεύτερο χρόνο παρουσίας του στην Formula 1 με μία νέα ομάδα.

Η συνεργασία έγινε γνωστή και επισήμως από την Αγγλο/Μαλαισιανή ομάδα, η οποία ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε πολυετή συμφωνία χωρίς ωστόσο να αναφέρει τον ακριβή χρόνο. Επίσης απέφυγε να ξεκαθαρίσει αν ο 22χρονος Γάλλος θα αντικαταστήσει τον Χέικι Κοβαλάινεν ή τον Βιτάλι πετρόφ στο γκριντ του χρόνου. Ο Πικ έκανε φέτος το ντεμπούτο του στην Formula 1 με την ομάδα της Marussia χωρίς ωστόσο να καταφέρει να κερδίσει κάποιο βαθμό. Η καλύτερη θέση που έχει καταλάβει σε αγώνα είναι η 15η. Ενθουσιασμένος με συμφωνία εμφανίστηκε ο νεαρός Γάλλος που θα συμμετάσχει στην προσπάθεια της Caterham να ανέβει θέσει στο γκριντ. «Είμαι υπερήφανος που συμφώνησα με την Caterham για του χρόνου και ανυπομονώ για τις επόμενες χρονιές επιτυχημένης αγωνιστικής συνεργασίας. Είμαι ενθουσιασμένος που θα έχω τη δυνατότητα να μπορέσω να εξελιχθώ μέσα σε μία ομάδα που έχει συνεργασία με αρκετές Γαλλικές εταιρίες, συμπεριλαμβανομένων των Renault και Total, μαζί με την επίσημη χορηγία από την EADS. Είναι προφανές ότι η ομάδα έχει σημαντικές φιλοδοξίες για τη μέλλον: οι επενδύσεις που έχουν ήδη γίνει και οι αποφάσεις που έχουν παρθεί τους τελευταίους μήνες αποδεικνύουν πόσο προσηλωμένοι είναι οι μέτοχοι στο να πετύχουν και δείχνει τη θέλησή τους να συνεχίσουν να προοδεύουν. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκινώ τη δεύτερη μου χρονιά στην Formula 1 με μία ομάδα που έχουν τόσο μεγάλη δυναμική. Η Caterham είναι έτοιμη να δώσει μάχη με τις ομάδες που βρίσκονται πιο ψηλά. Γνωρίζω πόσο αποφασισμένη είναι η ομάδα να συνεχίσει να εξελίσσεται και ανυπομονώ να διαδραματίσω το δικό μου ρόλο στην προσπάθειά τους να ανέβουν στο γκριντ», δήλωσε ο νεαρός Γάλλος πιλότος

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια