FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Ο Hamilton εμαθε πολλα απο τον Alonso

Ο 27χρονος πρωταθλητής σε μια αποκαλυπτική του συνέντευξη στο βρετανικό F1 Racing μιλά μεταξύ άλλων για την συνύπαρξή του με τον Αλόνσο το πώς αντιλαμβάνεται τον εαυτό του στη F1 και άλλα ενδιαφέροντα. Ο Χάμιλτον που το 2013 θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Mercedes δεν έχει συνεργαστεί μέχρι τώρα στα πέντε χρόνια παρουσίας του στη F1 με άλλη ομάδα εκτός της McLaren: «Νιώθω ευλογημένος στη ζωή μου. Έχω μια υπέροχη οικογένεια την οποία μπορώ να στηρίξω και ταυτόχρονα με στηρίζει. Αγωνίζομαι με τα πιο ποθητά αυτοκίνητα στον κόσμο. Μπορώ να κάνω πράγματα για το καλό της ψυχής μου όπως η παρουσία μου στις Φιλιππίνες όπου συνάντησα παιδιά των δρόμων». Μιλώντας για το status quo που αντιμετώπισε στη McLaren, αυτό των ίσων οδηγών ο πρωταθλητής του 2008 επιχείρησε μια αναδρομή: «Πολλές φορές οι άνθρωποι με ρωτούν αν θα ήθελα μια ομάδα να δουλεύει όλη για μένα όπως έχει ο Αλόνσο τη Ferrari. Δε νομίζω ότι θα το ήθελα. Προτιμώ να έχω ως teammate κάποιον τόσο γρήγορο όσο ο Τζένσον ώστε να πρέπει κάθε φορά να υπερβάλλω εαυτό για να τον κερδίσω. Στο παρελθόν μου πέρασε από το μυαλό μια – δυο φορές να εγκαταλείψω τους αγώνες αλλά αυτό δεν διήρκησε παρά μόνο δευτερόλεπτα». Αναφερόμενος στη φετινή χρονιά ο Χάμιλτον ξεχώρισε το GP του Καναδά: «Ο Αλόνσο οδηγούσε την κούρσα μέχρι τη στιγμή που τα ελαστικά του παρέδωσαν πνεύμα. Κέρδισα με μεγάλη διαφορά». Ο Βρετανός δε δίστασε να μιλήσει για τη συνύπαρξή του με τον Αλόνσο στη McLaren: «Έμαθα πολλά απ’ αυτόν, από τη συμπεριφορά του, τον τρόπο που δούλευε μέσα στην ομάδα, το οδηγικό του στυλ. Δεν προσπάθησα να τον αντιγράψω αλλά έμαθα απ’ αυτόν πράγματα όπως σημεία φρεναρίσματος αλλά και ταχύτητες εισόδου. Πότε να επιτεθώ, πότε όχι πώς να πιέζω στο όριο. Όλα αυτό από το Φερνάντο. Κοιτούσα τα δεδομένα τηλεμετρίας και το τι έκανε και έβγαινα έξω στην πίστα για να βρω το δικό μου σημείο ή να καταλάβω γιατί το έκανε αυτό. Έτσι προσπαθούσα να βελτιώσω την τεχνική και τις ικανότητές μου. Από τότε κάνω λάθη – πολλά – και μαθαίνω απ’ αυτά. Δεν έχω μάθει πράγματα από κανέναν άλλο έτσι όπως έμαθα από το Φερνάντο. Ακόμη κάνω πολλά λάθη, προσπαθώ να βελτιωθώ και να τα εξαλείψω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια