FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Με περγφανεια ο Schumi για τον μεγαλο Vettel

Ικανοποιημένος με την τελευταία του εμφάνιση στις πίστες και τον τρόπο που είπε «αντίο» στην Formula 1 ήταν ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήθελε να ολοκληρώσει την καριέρα του στo άθλημα με ένα θετικό αποτέλεσμα και τα κατάφερε. Παρά το κλατάρισμα στην αρχή του αγώνα που τον έριξε πίσω στην κατάταξη, μπόρεσε τελικά να τερματίσει στην βαθμολογούμενη δεκάδα και πιο συγκεκριμένα στην έβδομη θέση

. «Ηταν μία πολύ μεγάλη πρόκληση, διότι είχα ένα κλατάρισμα και βρέθηκα για μία ακόμη φορά στις πίσω θέσεις. Το γεγονός αυτό μου έφερε κάποιες αναμνήσεις από το 2006 όταν είχα πάθει ακριβώς το ίδιο. Ευτυχώς όμως είναι στη φύση μου να μην εγκαταλείπω και πάντα να προσπαθώ να βρω μία λύση, και τα κατάφερα». Δεν παρέλειψε παράλληλα να αναφερθεί στην συμπαραστάση του κόσμου αυτά τα τρία δύσκολα, όπως τα χαρακτήρισε, χρόνια της επίστροφής του στην Formula 1 με την Mercedes. «Ηταν μία ωραία περίοδος. Μοιραστήκαμε πολλές συναρπαστικές και δύσκολες στιγμές. Το πιο συναρπαστικό κατά κάποιον τρόπο είναι ότι ένιωσα πολύ υποστήριξη αυτά τα τρία χρόνια, τα οποία ήταν πολύ δύσκολα για μένα. Οι φανατικοί όμως φίλοι ήταν ανέκαθεν μαζί μου». Σε ό,τι αφορά στον τρίτο συνεχόμενο τρίτο του φίλου και συμπατριώτη του Σεμπάστιαν Φέτελ, υπογράμμισε ότι είναι περήφανος για αυτόν. «Προφανώς είναι ωραίος τρόπος να ολοκληρώνω εδώ την καριέρα μου αν δει κανείς τι συνέβη σήμερα. Κατά κάποιον τρόπο μου θυμίζει το 2003 όταν έδινα μία παρόμοια μάχη και κατάφερα να κερδίσω το πρωτάθλημα για μόλις έναν βαθμό. Είμαι περήφανος για αυτόν. Είναι καλός μου φίλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια