FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Συζητησεις Schumi με την μεγαλη Mercedes

Μπορεί ο Μίκαελ Σουμάχερ να αποχώρησε από την ενεργό δράση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα κόψει κάθε δεσμό με την Formula 1 και ειδικότερα τη Mercedes. Ο επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής μετά τον αγώνα στην Βραζιλία, δήλωσε ότι θα μπορούσε στο μέλλον να έχει κάποιο ρόλο στην ομάδα του Μπράκλεϊ και πως θα επιδιώξει να συζητήσει αυτή την προοπτική. «Προφανώς θα συζητήσω με την Mercedes για να εξετάσουμε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε μαζί. Υπάρχουν καλές ιδέες και καλές επιλογές. Είμαι απολύτως σίγουρος ότι το πρόγραμμά μου θα είναι γεμάτο. Όπως είναι φυσικό μετράω ημέρες να επιστρέψω στη ζωή που είχα μετά τη Formula 1 και ανυπομονώ. Δεν έχω συγκεκριμένα σχέδια. Σίγουρα έχω ανθρώπους με τους οποίους συνεργαζόμουν όσο αγωνιζόμουν στην Formula 1 και τους οποίους θα συνεχίσω να συνεργάζομαι και μετά την αποχώρηση. Πολύ περισσότερος χρόνος θα αφιερωθεί στην οικογένειά μου και με ό,τι απομείνει στη συνέχεια θα δούμε», δήλωσε ο 43χρονος πιλότος στο Autosport. Ο Σουμάχερ είπε στην Βραζιλία το δεύτερο «αντίο» στην Formula 1 μετά από την τριετή και όχι τόσο επιτυχημένη επάνοδό του στο άθλημα με την Mercedes.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια