FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

GP ΗΠΑ: Νικη Χαμιλτον, παμε για μεγαλο τελικο

Χάμιλτον και Φέτελ μοναμάχησαν για τη νίκη σ' έναν επικό αγώνα με τελικό νικητή τον Βρετανό με τη McLaren. Ο Φέτελ τερμάτισε 2ος και αύξησε τη διαφορά του από τον Αλόνσο που τερμάτισε 3ος στους 13 βαθμούς. Στη Βραζιλία την ερχόμενη Κυριακή 25/11 (απευθείας Alpha, 17:00) o Φέτελ πρέπει να τερματίσει 4ος για να διατηρήσει τον τίτλο για 3η συνεχή χρονιά. Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής υποδέχτηκαν τη F1 που επέστρεψε εκεί μετά από 5 χρόνια απουσίας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το Circuit of the America’s είναι πέραν πάσης αμφιβολίας μια κορυφαία πίστα αντάξια της κορυφαίας μορφής του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ταυτόχρονα όμως και η F1 έδειξε σήμερα το καλύτερο της πρόσωπο σ’ έναν συγκλονιστικό αγώνα που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο.
Οι κερκίδες στην πίστα κατάμεστες με περισσότερους από 100 χιλιάδες φιλάθλους να δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα ενώ παγκοσμίως εκτιμάται πως περισσότεροι από 300 εκ τηλεθεατές απόλαυσαν τη μάχη Φέτελ – Χάμιλτον που ήταν συγκλονιστική. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να διατηρεί την 1η θέση ενώ πίσω του ο Γουέμπερ κατάφερε εκμεταλλευόμενος την καθαρή πλευρά να περάσει προς ώρας το Χάμιλτον. Έτσι ο Βρετανός βρέθηκε 3ος έχοντας πίσω του τον Αλόνσο. Ο Ισπανός που είχε καταταγεί 9ος βρέθηκε να εκκινεί 7ος καθότι οι Γκροζάν και Μάσα έχασαν 5 θέσεις. Ο μεν Γάλλος γιατί άλλαξε κιβώτιο μετά τις ελεύθερες δοκιμές χτες, ο δε Βραζιλιάνος μετά από μια κίνηση τακτικής της Ferrari που απλά άνοιξε το κιβώτιο του Μάσα σπάζοντας τις σφραγίδες της FIA. Οι αγωνοδίκες ως όφειλαν έδωσαν ποινή 5 θέσεων στο Βραζιλιάνο που από την 6η βρέθηκε στην 11η θέση και έτσι ο Αλόνσο από 8ος που θα εκκινούσε από την ακάθαρτη πλευρά βρέθηκε 7ος και κατάφερε να το εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο στρίβοντας 4ος στην πρώτη στροφή.

 Ο αγώνας άρχισε να βρίσκει ένα ρυθμό με τους 3 πρώτους να ξεμακραίνουν. Ο Χάμιλτον γρήγορα επιτέθηκε και πέρασε το Γουέμπερ ο οποίος στη συνέχεια του αγώνα εγκατέλειψε με πρόβλημα στον εναλλάκτη. Ο Φέτελ προσπαθούσε να κρατήσει πίσω του το Χάμιλτον και ο αγώνας κυλούσε γύρο με το γύρο με το Βρετανό να προσπαθεί και το Γερμανό να ανθίσταται. Η αλλαγή ελαστικών που ήρθε και για τους δυο λίγο μετά τον 20στό γύρο δεν άλλαξε την κατάσταση. Τόσο ο Φέτελ όσο και ο Χάμιλτον έβγαλαν τη μέση και έβαλαν τη σκληρή γόμα για να πάνε ως το τέλος. Η διαφορά αυξομειώνονταν από τα 2.5 sec στο 1 sec με το Χάμιλτον να μπαίνει σε χρονική ζώνη DRS και το Φέτελ να τον ξαναβγάζει με υπερπροσπάθεια. Τελικά 15 γύρους πριν το τέλος και ενώ ο Φέτελ προσπαθούσε να ντουμπλάρει μια HRT έχασε χρόνο ο Χάμιλτον κόλλησε πίσω του και τον πέρασε στο τέλος της μεγάλης ευθείας στα φρένα πριν τη στροφή 12.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια