FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Πρόεδρος στη Formula E ο Ντι Κάπριο

Ο Λεονάρντο Ντι ΚάπριοΟ Λεονάρντο Ντι Κάπριο αποφάσισε να κάνει αποδεχτή την πρόταση που του έγινε, ώστε να αναλάβει τα ηνία της νεοσύστατης επιτροπής βιωσιμότητας της Formula E. Ο γνωστός ηθοποιός, ο οποίος κέρδισε πριν λίγες ώρες το πρώτο του βραβείο Όσκαρ, θέλει να βοηθήσει και αυτός από την πλευρά του, ώστε να προωθηθούν οι ηλεκτρικοί κινητήρες, οι οποίοι είναι πιο φιλικοί για το περιβάλλον. Στη σχετική επιτροπή θα βρίσκονται τα κορυφαία στελέχη της Formula E, όπως ο Αλεχάντρο Αγκάγκ. 

Ο Ντι Κάπριο φέρεται να είπε στον Αγκάγ: «Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 συνάντησα τον τότε Αντιπρόεδρο των ΗΠΑ, Αλ Γκορ, στον Λευκό Οίκο. Μιλήσαμε για μία ώρα σχετικά με την αλλαγή κλίματος και πως ήταν και είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζει η κοινωνία μας για την επόμενη χιλιετία. Ο Αλ Γκορ μου έδωσε έμπνευση».

Στη συνέχεια, φέρεται να συμπλήρωσε: «Από εκεί και μετά αποφάσισα ότι ήθελα να είμαι μέρος της προστασίας του πλανήτη μας επενδύοντας τον χρόνο μου, την ενέργειά μου και τη φωνή μου στο να αυξήσω την ενημέρωση για την αλλαγή κλίματος και τους πολλούς τρόπους που η ανθρωπότητα επιδρά στο περιβάλλον μας. Πιστεύω ότι αυτό είναι το ηθικό καθήκον μας. Από τότε δουλεύω, ώστε να στρέψω την προσοχή σε αυτά τα προβλήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια