FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

MASSA FORMULA1: MENEI HERE FOR EVER

Παρά το γεγονός ότι διανύει το 34ο έτος της ηλικίας του, ο Φελίπε Μάσα δεν είναι διατεθειμένος να αποσυρθεί από την ενεργό δράση. Ο Βραζιλιάνος τόνισε ότι έχει ακόμα κίνητρο, πως έχει πολλά να δώσει ακόμα στη Formula1 και ελπίζει να παραμείνει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού για δύο ή τρία επιπλέον χρόνια. «Ο καιρός περνάει, αλλά ακόμα έχω κίνητρο. Θέλω να συνεχίσω μέχρι να έχω την ικανοποίηση του να είμαι μέρος μιας ανταγωνιστικής ομάδας. Ακόμα έχω πολλά να δώσω στην ομάδα μου και στην F1.
Όταν μπήκα στη Wiiliams, η ομάδα επέστρεφε από τη χειρότερη σεζόν στην ιστορία της και είχα την ευκαιρία να είμαι μέρος της ανάκαμψής της. Αν στο προσεχές μέλλον υπάρξει αλλαγή στους κανονισμούς, θα ήθελα να έχω την ευκαιρία να αποκτήσω εμπειρία από τη νέα γενιά του μονοθεσίου. Ελπίζω να συνεχίσω για δύο ή τρεις ακόμα σεζόν και να οδηγώ ένα μονοθέσιο που θα είναι πιο διασκεδαστικό», δήλωσε ο πιλότος της Williams στην ιστοσελίδα motorsport.com. Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι ο Μάσα βρίσκεται στην F1 από το 2002, όταν έκανε ντεμπούτο με τη Sauber, και έκτοτε έχει μετρήσει έως τώρα 11 νίκες, 41 παρουσίες στο βάθρο, 16 pole position, 15 ταχύτερους γύρους και 1071 βαθμούς καριέρας σε 229 εκκινήσεις. Το 2006... μετακόμισε στη Ferrari και το 2014 πήρε σειρά η Williams.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια