FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

GP Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ με γυρους νικης για Stoner

Μέτραγε αντίστροφα για το πέσιμο της καρώ σημαίας ο Κέισι Στόνερ όπως αποκάλυψε μετά τη νίκη του στο Σίλβερστοουν, αφού η ολισθηρότητα της πίστας έκανε τους τελευταίους γύρους να μοιάζουν με… μαρτύριο. Ο Αυστραλός πήρε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του, τέταρτη φετινή και ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας και με προβάδισμα 18 πόντων!
«Ήταν πολύ δύσκολη εκκίνηση, ο Ντοβιτσιόζο είχε αυτοπεποίθηση ενώ εγώ όχι και γι’ αυτό έχασα τη θέση μου. Ήθελα να περιμένω να ζεσταθούν τα ελαστικά μου. Όταν ήμουν πίσω του η ορατότητα δεν ήταν καλή, αφού όλο το νερό έπεφτε στο κράνος μου. Όταν έφτιαξα ένα προβάδισμα απλά προσπάθησα να διασφαλίσω ότι δεν θα πέσω σε αυτές τις συνθήκες, γιατί ήταν πολύ εύκολο να γίνει κάτι τέτοιο», σχολίασε ο αναβάτης της Repsol Honda.
Και συνέχισε: «Υπήρχαν νερά και λίμνες σε διαφορετικά σημεία της πίστας. Οι τελευταίοι γύροι ήταν λίγο καλύτεροι, αλλά για να είμαι ειλικρινής ήταν ένα μαρτύριο οι τελευταίοι δέκα γύροι. Μετρούσα αντίστροφα και αργούσαν τόσο πολύ! Τα χέρια μου είχαν παγώσει, δεν μπορούσα να φρενάρω σωστά και δεν καταλάβαινα τι πίεση είχα στα φρένα. Ήταν πολύ, πολύ δύσκολα και είμαι χαρούμενος για αυτή τη νίκη».
Από την πλευρά του, ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, ο οποίος συμπλήρωσε τον θρίαμβο της Honda με τη δεύτερη θέση, που είναι και το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα, υποσχέθηκε πως δεν θα το βάλει κάτω στην προσπάθειά του να πλησιάσει τον Στόνερ.
«Ήξερα ότι ο αγώνας θα κυλούσε κάπως έτσι και προσπάθησα να ξεκινήσω όσο πιο γρήγορα γινόταν, γιατί ήξερα ότι ο Στόνερ είναι πραγματικά καλός. Ήθελα να μείνω μπροστά από τους υπόλοιπους κυρίως, γιατί οι συνθήκες ήταν οριακές. Είμαι χαρούμενος με τη στρατηγική μου και τη δεύτερη θέση, γιατί είναι δύσκολο για μένα να είμαι γρήγορος όσο αυτοί στις δοκιμές, αλλά ποτέ δεν εγκαταλείπω», σχολίασε ο Ιταλός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια