FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Σε δημοσια απολογια ο Hamilton...

Ο Lewis Hamilton απολογήθηκε δημοσίως για τα βαριά λόγια που είπε εν θερμώ -εναντίον των αγωνοδικών, του Felipe Massa και του Pastor Maldonado- μετά το τέλος του Grand Prix του Monaco, ωστόσο η FIA φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο τιμωρίας του Άγγλου οδηγού, με την κατηγορία της δυσφήμισης της Formula 1.
Ο οδηγός της McLaren δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pits για τη σύγκρουση με τον F. Massa και, μετά το τέλος του αγώνα, ποινή 20 δευτερολέπτων για τη σύγκρουση με τον P. Maldonado. Οι δύο συγκρούσεις είχαν ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν οι οδηγοί της Ferrari και της Williams, αντίστοιχα.
Εκνευρισμένος για τις ποινές, στο τέλος του αγώνα ο Lewis Hamilton δήλωσε στο BBC: "Σε έξι αγώνες έχω πάει στους αγωνοδίκες πέντε φορές. Είναι αστείο. Ένα τεράστιο αναθεματισμένο αστείο. Ισως φταίει ότι είμαι μαύρος. Αυτό λέει ο Ali G.
Πήγα να περάσω τον Maldonado από την εσωτερική και έστριψε πολύ νωρίτερα και προσέκρουσε πάνω μου. Είναι γελοίο. Αυτοί οι οδηγοί είναι εντελώς γελοίοι. Απλά ηλίθιοι. Με τον Massa, ήμουν πολύ ταχύτερος. Μπήκα στην εσωτερική και ο τύπος έστριψε πολύ νωρίς, πάνω μου.
Προσπάθησα να ανέβω στο κερμπ για να τον αποφύγω και κολλήσαμε. Φυσικά τιμωρούμαι εγώ, όπως συνηθίζεται. Ο κόσμος θέλει να με δει να αγωνίζομαι, θέλει να δει προσπεράσεις και μετά την πληρώνεις επειδή προσπαθείς να προσφέρεις θέαμα".
Το ίδιο βράδυ ο Άγγλος επισκέφτηκε τους αγωνοδίκες στο Monaco, για να ζητήσει συγγνώμη για τις δηλώσεις του και εξερχόμενος είπε ότι οι αγωνοδίκες αποδέχθηκαν την απολογία του. "Ήταν ένα μικρό αστείο, που τελικά δεν είχε και τόση πλάκα εκείνη τη στιγμή.
Τους είπα πως όταν τα συναισθήματα είναι έντονα, όπως συμβαίνει μετά από τέτοιους αγώνες, δεν λες πάντοτε τα σωστά πράγματα. Κάναμε ανακωχή. Αποδέχθηκαν την εξήγησή μου, κατάλαβαν και δώσαμε τα χέρια. Μου είπαν να προχωρήσουμε παρακάτω και μου ευχήθηκαν καλή επιτυχία για τη συνέχεια".
Το απόγευμα της Κυριακής, επίσης, ο Felipe Massa ζήτησε την αυστηρή τιμωρία του Lewis Hamilton, "...αλλιώς δεν θα βάλει μυαλό", όπως είπε. Τόσο ο Βραζιλιάνος όσο και ο P. Maldonado αποποιήθηκαν την ευθύνη των συγκρούσεων με τον Άγγλο και οι αποφάσεις των αγωνοδικών συντάσσονται με την άποψή τους.
Έπειτα από όλα αυτά, ο Lewis Hamilton -ήρεμος, πλέον- ζήτησε συγγνώμη στους δύο Λατίνους οδηγούς μέσω twitter. Συγκεκριμένα, έγραψε: "Προς τον Massa και τον Maldonado, με όλο το σεβασμό, σας ζητώ συγγνώμη αν σας προσέβαλα. Είστε και οι δύο φανταστικοί οδηγοί και σας εκτιμώ ιδιαίτερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια