FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 2014

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει αλλά εδώ και μήνες οι ομάδες έχουν επικεντρωθεί στην επόμενη σαιζόν η οποία χαρακτηρίζεται από πολλές και μεγάλες τεχνικές αλλαγές. Χαρακτηριστικές είναι οι σχετικά πρόσφατες δηλώσεις του Newey για την αποτελεσματική ψύξη των μηχανικών μερών των μονοθεσίων αφού οι νέοι τούρμπο V6 κινητήρες, το μεγαλύτερο σε απόδοση ERS (έτσι θα ονομάζεται το τωρινό KERS), οι αλλαγές στην αεροδυναμική και στην μετάδοση ουσιαστικά αλλάζουν την σχεδίαση -των μονοθεσίων- και την διάταξη του συστήματος ψύξης.
Φυσικά, αυτή είναι μία από τις πολλές προκλήσεις που καλούνται να επιλύσουν με αποτελεσματικό και πάνω απ’ όλα αξιόπιστο τρόπο οι μηχανικοί που στα σίγουρα όλοι θα κάνουν υπερωρίες και μερικοί δεν πήγαν καν διακοπές. Σημαντική θα είναι η μείωση της κατανάλωσης θεωρείται δεδομένη, και από τη στιγμή που κάθε μονοθέσιο θα έχει στη διάθεσή του μόλις 100 λτ. ανά αγώνα ενώ η τηλεμετρία θα αποδειχτεί καταλυτική παράμετρος μιας και οι μηχανικοί θα μπορούν να αλλάξουν την χαρτογράφηση του V6 για βέλτιστη απόδοση. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την αυξημένη χρήση του υβριδικού συστήματος ERS το οποίο εκτός της έξτρα ώθησης για καλύτερες επιδόσεις θα βοηθήσει και στην εξοικονόμηση καυσίμου. Μην ξεχνάτε πως από την Formula 1 ξεκινούν οι τεχνολογίες που αργότερα μεταφέρονται και στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια