FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ VETTEL

Σε...πελάγη ευτυχίας έπλεε ο Σεμπάστιαν Φέτελ μετά την κατάακτηση του 4ου διαδοχικού τίτλου στην Formula 1, ενώ από την πλευρά τους οι αντίπαλοι του τον χαρακτήρισαν «άξιο πρωταθλητή». Ο Γερμανός πιλότος της Ρεντ Μπουλ είχε κάθε λόγο να πανηγυρίζει διπλά μετά τη νίκη του στο ινδικό γκραν πρι. Στις δηλώσεις που έκανε λίγο αργότερα δεν παρέλειψε να απαντήσει σε εκείνους που τον επέκριναν στη διάρκεια της σεζόν. «Η χρονιά δεν ήταν καθόλου εύκολη, έστω κι αν κάποιοι νομίζουν το αντίθετο. Για μένα ειδικά ήταν πολύ δύσκολο να με αποδοκιμάζουν όταν δεν έχω κάνει κάτι κακό.
Πιστεύω όμως πως τους απάντησα όπως έπρεπε με την απόδοσή μου στις πίστες και αυτό με κάνει ακόμη πιο χαρούμενο»,είπε μεταξύ άλλων ο 26χρονος παγκόσμιος πρωταθλητής και πρόσθεσε: «Ψυχολογικά ήμουν άδειος όταν τεμάτισα κι ευχαριστώ το κοινό στην Ινδία για την υποδοχή που μου έκανε. Πρόκειται για την καλύτερη μέρα της ζωής μου. Διδάχτηκα τόσα πολλά πράγματα από κάποιους ανθρώπους και πάντα προσπαθούσα να ακούσω. Είναι απίθανο να βγαίνεις νικητής σε ένα χώρο με τόσο ταλαντούχους ανθρώπους. Ίσως σε 10 χρόνια να καταλάβω τι έχω επιτύχει, λόγω του νεαρού της ηλικίας μου. » Δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την ομάδα του: «Είναι χαρά μου να μπαίνω σε αυτό το μονοθέσιο και να τα δίνω όλα για την ομάδα μου. Έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά όλη τη σεζόν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι βρίσκονται πίσω από αυτήν».
 Το αφεντικό της Ρεντ Μπουλ, Κρίστιαν Χόρνερ, στάθηκε και στην αξία του Γερμανού πιλότου: «Πρέπει να σταθούμε στον Σεμπάστιαν, όχι μόνο για την παρουσία του σε αυτόν τον αγώνα, αλλά σε όλη τη σεζόν. Το αξίζει. Η χαρά μας που τον είδαμε να τερματίζει ήταν μεγάλη. Του είχα πει να κατακτήσει τον τίτλο με στυλ και το έκανε. Είναι απίστευτο που πήρε τον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο του και τρίτο σερί στην Ινδία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια