FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

GRAND PRIX ΕΥΡΩΠΗΣ – Ατυχηματα και νικη Vettel

Ξανά στο σωστό δρόμο (όπως αναφώνησε στην ενδοεπικοινωνία του με την ομάδα) μπήκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη νίκη του στη Βαλένθια, τη δεύτερη φετινή του μόλις, αφού κατάφερε να μείνει ανέπαφος από όλα όσα συνέβησαν. Ο οδηγός της Red Bull οδηγώντας άψογα έκανε επίδειξη δύναμης και το πανηγύρισε ανάλογα. Ακολούθησαν οι δύο McLaren με τον Λιούις Χάμιλτον να είναι δεύτερος και να αυξάνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα και τον Τζένσον Μπάτον να είναι τρίτος. Αν φυσικά δεν αλλάξει κάτι…
Και αυτό γιατί τόσο ο Μπάτον, όσο και άλλα οκτώ μονοθέσια είναι υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες για την ταχύτητα που είχαν την ώρα που μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Ο αγώνας ήταν γεμάτος συμβάντα, κάτι πρωτοφανές για την πίστα της Βαλένθια, αφού τα προηγούμενα χρόνια δεν είχε μπει ούτε μια φορά ο αλητάρχης! Φυσικά η εικόνα της ημέρας ήταν το τρομακτικό ατύχημα του Μαρκ Γουέμπερ, με τον Αυστραλό να βγαίνει ευτυχώς ανέπαφος από το μονοθέσιό του.
Να σημειώσουμε εδώ ότι Χάμιλτον τερμάτισε δεύτερος παρά την ποινή διέλευσης στα πιτ που του επιβλήθηκε, αφού προσπέρασε το αυτοκίνητο ασφαλείας την ώρα της εισόδου του και απέκτησε σαφές πλεονέκτημα μπαίνοντας στα πιτ, προκαλώντας τη μήνη της Ferrari, αλλά και πολλές συζητήσεις για το αν πρέπει να του επιβληθεί κι άλλη τιμωρία.
Τέταρτος τερμάτισε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο μετά από μια εξαιρετική εμφάνιση της Williams, με τον Βραζιλιάνο να είναι αθόρυβος και να φτάνει στο καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα, σε μια πίστα όπου πέρυσι ήταν νικητής με την Brawn GP. Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα πήρε την πέμπτη θέση με ένα επίσης αθόρυβο αγώνα, αλλά επιδεικνύοντας τη γνωστή σταθερότητα της Renault.
Επιστροφή στα καλά αποτελέσματα για την Force India, με τον Άντριαν Σουτιλ να τερματίζει έκτος, ενώ ένα από τα highlight του αγώνα ήταν ο Καμούι Κομπαγιάσι. Ο Ιάπωνας εκμεταλλευόμενος τη σύγχυση που προκάλεσε το ατύχημα του Γουέμπερ και την είσοδο σχεδόν όλων στα πιτ, έμεινε στην πίστα και ανέβηκε τρίτος, όπου παρέμεινε μέχρι τρεις γύρους πριν το τέλος.
Τότε έκανε τη δική του αλλαγή ελαστικών και βγήκε ένατος, αλλά στον τελευταίο γύρο και έχοντας φρέσκα λάστιχα, φάνηκε ότι η Sauber έκανε κίνηση ματ, με τον Κομπαγιάσι να περνά και τον Αλόνσο και τον Μπουεμί και να παίρνει την έβδομη θέση! Η καλή μέρα ολοκληρώθηκε για τη Sauber με την δέκατη θέση του Πέδρο Ντε Λα Ρόσα. Η όγδοη θέση για τον Μπουεμί πάντως δεν ήταν άσχημη, αφού έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην Toro Rosso.
Και πάμε στη Ferrari… Μέχρι την ώρα του αυτοκινήτου ασφαλείας όλα ήταν καλά για την ιταλική ομάδα, με τον Φερνάντο Αλόνσο να είναι τρίτος και τον Φελίπε Μάσα να είναι τέταρτος και να βρίσκονται πολύ κοντά στον Χάμιλτον, δείχνοντας ότι έχουν την ταχύτητα και την ικανότητα να παλέψουν για το βάθρο. Όμως όταν μπήκε ο αλητάρχης όλα άλλαξαν.
Πέρα από το αν υπερέβησαν το όριο ταχύτητας τα υπό εξέταση μονοθέσια, η κρίση των ανθρώπων της Σκουντερία για το χρονικό σημείο της εισόδου των δύο πιλότων της στα πιτ, ήταν εντελώς λανθασμένη και τους κατέστρεψε τον αγώνα. Μετά μπήκε και ο εκνευρισμός για το θέμα του Χάμιλτον στη μέση και κάπου εκεί χάθηκε το παιχνίδι.
Η εικόνα του ευρωπαϊκού Grand Prix:


Η εκκίνηση
Πολύ καλή ήταν η εκκίνηση για τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος υπερασπίστηκε τη θέση του και τη διατήρησε, ενώ πίσω του είχαμε ανατροπές. Ο Λιούις Χάμιλτον και οι δύο Ferrari ήταν εντυπωσιακοί, με τον Βρετανό να περνά εύκολα τον Γουέμπερ και να προσπαθεί να περάσει και τον Φέτελ ανεπιτυχώς όμως, έχοντας επαφή και με τους δύο! Οι Αλόνσο και Μάσα μπόρεσαν να περάσουν εύκολα τον Γουέμπερ, με τον Αυστραλό να έχει προφανώς κάποιο πρόβλημα στο μονοθέσιό του από την επαφή που είχε με τον Χάμιλτον και έπεσε στην ένατη θέση μετά τον δεύτερο γύρο.
Την ίδια στιγμή και ο Κούμπιτσα ανέβηκε στην πέμπτη θέση, έχοντας τον Μπάτον πίσω του και τις δύο Williams, με Μπαρικέλο και Χούλκενμπεργκ. Στη δεκάδα βρέθηκε και ο Σεμπαστιέν Μπουεμί, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την άσχημη εκκίνηση του Πετρόφ, με τον Ρώσο να χάνει πέντε θέσεις. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος από 15ος ανέβηκε 11ος, την ώρα που ο Χάμιλτον ενημέρωνε την ομάδα του ότι είχε αρκετές δονήσεις στο μονοθέσιό του, προφανώς από τις επαφές που είχε με τις δύο Red Bull.
Έκοψε ανάσες ο Γουέμπερ
Η πρώτη εικόνα μετά τη συμπλήρωση πέντε γύρων στη Βαλένθια είχε ως εξής: Φέτελ, Χάμιλτον, Αλόνσο, Μάσα, Κούμπιτσα, Μπάτον, Μπαρικέλο, Χούλκενμπεργκ, Γουέμπερ, Μπουεμί. Στον 8ο γύρο ο Γουέμπερ άνοιξε το χορό των πιτ στοπ, αλλάζοντας ελαστικά και βάζοντας την πιο σκληρή γόμα, έχοντας, ωστόσο, αρκετή καθυστέρηση στην αλλαγή του πίσω αριστερού τροχού του.
Για τον πιλότο της Red Bull τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καθόλου καλά, αφού στον 10ο γύρο και στην προσπάθειά του να περάσει τον Κοβαλάινεν, το μονοθέσιό του χτύπησε το πίσω μέρος της Lotus, εκτινάχθηκε στον αέρα, έκανε μια περιστροφή και προσγειώθηκε με δύναμη στην πίστα, γλιστρώντας με μεγάλη ταχύτητα στον προστατευτικό τοίχο. Ευτυχώς ο Γουέμπερ δεν φάνηκε να έχει τραυματιστεί, αφού βγήκε κανονικά μόνος του από το μονοθέσιο και μπήκε στο ιατρικό αυτοκίνητο που έσπευσε στο σημείο για καλό και για κακό. Έτσι, για πρώτη φορά στη Βαλένθια, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του, για να μαζευτούν τα θραύσματα από την πίστα.
Το γεγονός αυτό προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν οι ομάδες, φέροντας τους πιλότους τους στα πιτ, με τον Χάμιλτον να αλλάζει και εμπρός πτέρυγα και τη McLaren να επιδεικνύει και καλό τάιμινγκ, αφού η είσοδος του Μπάτον τον έβγαλε στην τέταρτη θέση.
Κάτι που δεν έδειξαν τόσο η Ferrari, όσο και η Mercedes GP, αφού οι Αλόνσο, Μάσα και Σουμάχερ ενώ είχαν βρεθεί σε πολύ καλή θέση, δεν κατάφεραν να… ξεμπλέξουν, με τον Γερμανό να ξαναμπαίνει για αλλαγή ελαστικών έτσι ώστε να πάει ως το τέλος, αφού προηγουμένως τον είχε πιάσει και το κόκκινο φως στην έξοδο των πιτ που δεν του επέτρεπε να μπει στην πίστα.
@MUNDIAL:Δείτε σήμερα τις τελευταίες αποδόσεις αλλά και τα τελευταία νέα της F1 στο Gamebookers αλλά και για άλλα αθλήματα όπως ποδόσφαιρο, μουντιάλ 2010,μπάσκετ, γκολφ και πολλά άλλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια