FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Ίμολα αντί Μόντσα το 2017;

Αμφίβολο είναι το μέλλον της Μόντσα στη Formula1, μετά το 2016, όταν λήγει το συμβόλαιο με τη διοίκηση του σπορ. Η θρυλική πίστα, που φιλοξενεί το Γκραν Πρι της Ιταλίας από το 1950 με εξαίρεση μόνο το 1980, κολλάει στο οικονομικό και γι' αυτό οι υπεύθυνοι αυτής δεν έχουν έρθει ακόμα σε συμφωνία με τον Μπέρνι Έκλεστοουν, με τον οποίο είχαν την τελευταία συνάντηση στο Μονακό τον περασμένο μήνα. Ωστόσο, ακόμα και να αποτελέσει παρελθόν η Μόντσα, είναι πιθανό το ενδεχόμενο να διατηρηθεί στο καλεντάρι η Ιταλία. Αυτό διότι ξεκίνησαν οι συζητήσεις μεταξύ των ανθρώπων της Ίμολα και του αφεντικού της F1, όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα motorsport.com. Συγκεκριμένα, τονίζει ότι οι δύο πλευρές συναντήθηκαν τη Δευτέρα (15/6) στο Λονδίνο, με τον δήμαρχο της πόλης Ντανιέλε Μάντσα, να εκπροσωπεί την πρώτη. Μάλιστα, ο ίδιος τόνισε πως παρουσιάστηκε το σχέδιο που έχουν, με στόχο να επιστρέψει η Ίμολα στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2017. «Θέλαμε να δείξουμε στον Έκλεστοουν πόσο πρόθυμη είναι η Ίμολα να πάρει πίσω τη Formula1, αλλά και να κάνουμε τη δική μας προσπάθεια, ώστε να διατηρήσουμε το Γκραν Πρι στην Ιταλία.
Παρουσιάσαμε το σχέδιό μας για να επαναλειτουργήσουμε την πίστα, αναδείξαμε τις επενδύσεις που κάναμε και σχεδιάζουμε για τα επόμενα χρόνια. Ο Μπέρνι μας είπε ότι ποτέ δεν ήθελε να φύγει από την Ίμολα και θυμάται πως ο Έντσο Φεράρι του είχε ζητήσει να διοργανωθεί ένα Γκραν Πρι στην πίστα μας. Υπάρχουν θέματα που πρέπει να λυθούν, ένας παράγοντας είναι προφανώς το οικονομικό. Όμως, ο Έκλεστοουν συμφώνησε να εξετάσει το χρονοδιάγραμμα και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες θα ήταν πιθανή η επιστροφή της F1 στην Ίμολα. Ο στόχος είναι το 2017», είπε ο Μάντσα. Τέλος, να σημειώσουμε ότι τελευταία φορά που είδαμε αγώνα Formula1 στην Ίμολα ήταν το 2006, όταν διεξήχθη το τελευταίο Γκραν Πρι του Σαν Μαρίνο, αλλά και πως στο εν λόγω σιρκουί είχαμε τον τελευταίο θάνατο στο σπορ, αυτόν του Άιρτον Σένα, το 1994.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια