FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

O TONT ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ FIA

Έτοιμος να δεχτεί οποιαδήποτε κριτική για το έργο του ως πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου δήλωσε ο Ζαν Τοντ. Ο Γάλλος τόνισε ότι προτιμά να γίνει αυτό δίχως διαμάχη με τους ανθρώπους που κάνουν... κουμάντο στη Formula1 και αναφέρθηκε στον προκάτοχό του, τον Μαξ Μόσλεϊ. «Είμαι καθ' όλα προετοιμασμένος να δεχτώ κριτική και να μάθω από αυτή. Αν δείτε τη ζωή μου και τη FIA, όταν απαιτείται να αντιμετωπίσω κάτι, το αντιμετωπίζω και θα έλεγα ότι μέχρι τώρα δεν τα έχω πάει άσχημα. Αν μπορώ να το αποφύγω, προτιμώ να το αποφύγω», είπε, αρχικά. Στη συνέχεια, στάθηκε στις δηλώσεις του Μπέρνι Έκλεστοουν ότι είναι πολύ δημοκρατικός. «Ξέρω τον Μπέρνι πολύ καλά. Γνωρίζω ότι μπορεί να σου πει πως είμαι ο καλύτερος φίλος του και μετά να πει σε κάποιον άλλον πέντε λεπτά αργότερα ότι είμαι ο χειρότερος ηλίθιος που έχει συναντήσει στη ζωή του.
Ζω με αυτό, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Απλά δημιουργεί περιττά σχόλια. Θα είμαι χαρούμενος αν ο Μπέρνι, ο Ντόναλντ (Μακένζι της CVC Capital, ιδιοκτήτρια της F1,), ο Πίτερ Μπράμπεκ (πρόεδρος της F1), πουν ''γιατί δεν κάνεις αυτό ή εκείνο. Θα είμαι λιγότερο χαρούμενος αν ο Μπέρνι πει ''δε χρειαζόμαστε τη FIA, είναι ηλίθιοι'' διότι δεν μπορεί να απαλλαγεί από τη FIA. Είναι εποικοδομητική η κριτική; Αν είναι, καλά κάνει, αν δεν είναι, δεν πρέπει να το κάνεις. Είναι το στιλ του, δε σκοπεύω να τον αλλάξω. Αλλά θέλω να κάνω κάτι διαφορετικό, αν είναι δυνατόν χωρίς διαμάχη. Αν κάποιοι θέλουν να ξεκινήσουν συζήτηση, μπορούν, εμείς μπορούμε, κάτι που είναι διαφορετικό απ' ό,τι έχει συνηθιστεί στο παρελθόν», πρόσθεσε. Τέλος, τόνισε ότι δε θέλει να συγκριθεί με τον Μόσλεϊ. «Ο Μαξ είναι πολύ έξυπνος και έχει το δικό του στιλ. Δε θέλω να πω ότι είμαι έξυπνος, αλλά έχω το δικό μου στιλ και είναι τελείως διαφορετικό. Ο Μαξ είχε 16 χρόνια να κάνει πολλά πράγματα, που τα έκανε σε διαφορετικά επίπεδα. Θα είμαι χαρούμενος που θα κριθώ, όταν θα έχω τελειώσει τη συνεισφορά μου στη FIA για ό,τι έχει και δεν έχει γίνει. Είναι μέρος της δουλειάς. Προτιμάς να δεις ωραία πράγματα, αλλά ξέρω ότι έχεις έναν δρόμο, μια κατεύθυνση, φιλοδοξίες και θέλεις να τις πετύχεις. Αυτό απομένει στη ζωή μου και είναι το κίνητρό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια