FORMULA 1

Column Left

Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

10η χρονια Rotax Max Challenge με αγωνα στα Μεγαρα

Τα γκάζια πήραν τα πάνω τους επιτέλους. Την Κυριακή 12 Απριλίου άνοιξε η αυλαία του Rotax Max Challenge, που πραγματοποιείται για 10η συνεχή χρονιά και μάλλον πρέπει να γιορταστεί στο χώρο του kart. Ετσι διεξήχθη ο 1ος αγώνας της χρονιάς, στην πίστα των Μεγάρων, την οργάνωση του οποίου είχαν αναλάβει από κοινού η ΣΦΙΚΑ και η Iron Team.
Από την πλευρά της η Rotax Hellas παρότι μας συνήθιζε σε άλλες πίστες φέτος άλλαξε καλεντάρι με αλλαγές στην πίστα που κάποτε βλέπαμε μεγάλες διοργανώσεις. Βελτιώθηκε το χρώμα στα pits και σε ολόκληρη την πίστα αλλά έγιναν και πραγματικά ουσιαστικές παρεμβάσεις οριοθετώντας το χώρο της σχάρας της εκκίνησης, του parc ferme, του χώρου φύλαξης ελαστικών και ρεζερβουάρ βενζίνης.
Ωστόσο δεν έλειψαν και τα προβλήματα όπου από τις ελεύθερες δοκιμές της Κυριακής, φάνηκαν κάποια προβλήματα. Το σύστημα χρονομέτρησης φάνηκε αναξιόπιστο. Διαπιστώθηκαν προβλήματα καταγραφής χρόνων σε πολλά kart, αλλοίωσης χρόνων σε κάποιες περιπτώσεις και αδυναμία εκτύπωσης όσων αποτελεσμάτων υπήρχαν. Η διαδικασία κύλησε με εναλλακτικούς τρόπους χρονομέτρησης, κάτι το οποίο είχε επίπτωση, μεταξύ άλλων, και στο ωράριο του αγώνα προκαλώντας σημαντικές καθυστερήσεις. Διαπιστώθηκε επίσης αδυναμία να αντιμετωπιστούν με ταχύτητα και αξιοπιστία από μέλη της οργάνωσης, κάποια περιστατικά στην πίστα αλλά και στα pits.
Τα γεγονότα αυτά δεν πέρασαν απαρατήρητα από τους ανθρώπους της Rotax Hellas οι οποίοι από το βράδυ της Κυριακής επιδόθηκαν σε πραγματικό αγώνα ώστε να εξασφαλίσουν ότι η 2η αγωνιστική συνάντηση του θεσμού, στις 17 Μαΐου, θα κυλήσει ομαλά, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Βρέθηκε ήδη, δοκιμασμένη λύση στο θέμα της χρονομέτρησης και έγιναν οι απαραίτητες συνεννοήσεις για παρεμβάσεις στην πίστα που θα εξασφαλίσουν αυστηρή τήρηση του ωραρίου, δημιουργία σταθερής ζυγαριάς, νέου χώρου parc ferme και σχάρας εκκίνησης.
Την Κυριακή 12 Απριλίου στα Μέγαρα, οι φίλοι του Κάρτείχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν θέαμα υψηλού επιπέδου από τους 47 συνολικά οδηγούς που συμμετείχαν στις 4 κατηγορίες. Στην κατηγορία Mini ο Χρήστος Οικονόμου από την Καλαμάτα πήρε μια πειστική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώρια στους αντιπάλους του. Η οδήγηση του ήταν πραγματικά άψογη και εντυπωσίασε τους θεατές που μόνο θετικά σχόλια είχαν να κάνουν. Να σημειώσουμε επίσης πως ο Οικονόμου σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές, κέρδισε και τον ημιτελικό και τον τελικό, κάτι που δε συνέβη σε καμία άλλη κατηγορία. Στη 2η θέση του τελικού τον ακολούθησε ο Χρήστος Ταράτσαλος και την τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Κολέζας.
Στην κατηγορία Junior οι Γιάννης Γιαννακαρώνης και Θανάσης Βουλής έδωσαν φοβερές μάχες στον ημιτελικό περνώντας εναλλάξ στην πρώτη θέση με τον Γιαννακαρώνη να βλέπει πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού. Στον τελικό όμως, δεν υπολόγισαν την άνοδο της απόδοσης του Ροβέρτου Van Gilder που κάνοντας την κίνηση του την κατάλληλη στιγμή, πέρασε στην κορυφή. Μέσα σε λίγους γύρους εξασφάλισε τη διαφορά που χρειαζόταν για να κερδίσει τον αγώνα αφήνοντας στη 2η θέση τον Γιαννακαρώνη και στην 3η τον Βουλή.
Η κατηγορία Max ήταν πραγματικά εντυπωσιακή προσφέροντας το πιο δυνατό θέαμα της μέρας. Ο Νίκος Ιωάννου οδήγησε γρήγορα και χωρίς λάθη, άντεξε στην πίεση των αντιπάλων του και κέρδισε τον ημιτελικό. Όμως ο Νικήτας Παύλου, αξιοποίησε την εμπειρία του και οδηγώντας μεθοδικά, περίμενε την εκκίνηση του τελικού για να κάνει την κίνηση του. Πέρασε επικεφαλής για να παραμείνει στην 1η θέση μέχρι και τον τερματισμό του αγώνα πανηγυρίζοντας τη νίκη στον 1ο αγώνα της χρονιάς και ανάμεσα σε πολλούς και όπως αποδείχθηκε, κορυφαίους αντιπάλους. Ο Νίκος Ιωάννου τερμάτισε 2ος και ο Δημήτρης Ζερβός συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα. Στην κατάταξη για οδηγούς άνω των 32 ετών νικητής αναδείχθηκε ο Γιάννης Σιαγκρής, 2ος τερμάτισε ο Μάνος Αχλαδής και 3ος ο Κώστας Καλαφατάς. Στον τεχνικό έλεγχο μετά τον ημιτελικό ακυρώθηκαν οι Βασίλης Ζάχος και Στέλιος Στεργίου για παράβαση του τεχνικού κανονισμού. Αυτό τους έφερε στις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης του τελικού. Όμως, φάνηκαν ανυπόμονοι ξεκινώντας τα προσπεράσματα πριν ανάψει το πράσινο φανάρι, κάτι που τους επέφερε ποινή 10 δευτερολέπτων στα τελικά αποτελέσματα.
Η κατηγορία DD2 είχε όλες τις προϋποθέσεις να προσφέρει θέαμα αντίστοιχο της κατηγορίας Max. Όμως οι ατυχίες κάποιων οδηγών σε χρονομετρημένα και ημιτελικό και μία συμπλοκή καρτ στον 1ο γύρο του τελικού, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα. Ο Χάρης Βακιρτζόγλου σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα χρονομετρημένα αλλά εγκατέλειψε στον ημιτελικό. Ξεκινώντας τον τελικό από την τελευταία θέση, έκανε εσφαλμένη εκκίνηση και χρεώθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων. Η προσπάθεια του έληξε άδοξα αφού εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη. Ο Νίκος Κατσιμπέρης κέρδισε τον ημιτελικό, έστριψε πρώτος μετά την εκκίνηση του τελικού αλλά εγκατέλειψε από έξοδο. Πριν ακόμα συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος εγκατέλειψαν αρκετά kart που συγκρούστηκαν μεταξύ τους. Ο Αλέξανδρος Κινδήρογλου ήταν επικεφαλής για μερικούς γύρους, όμως οι Καλαματιανοί Άρης Γεωργακόπουλος και Ηλίας Δημητρακόπουλος ήταν σε εξαιρετική φόρμα και δεν άργησαν να βρεθούν στην κορυφή. Το πέσιμο της καρό σημαίας ανέδειξε νικητή τον Γεωργακόπουλο με τους Δημητρακόπουλο και Κινδήρογλου να ακολουθούν. Αυτοί ήταν και οι τρεις πρώτοι της κατάταξης για οδηγούς άνω των 32 ετών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια